Globalna ekonomija u protekle se tri godine suočila s velikim brojem izazova koji su ostavili posljedice na okruženje u kojem egzistiramo. Redale su pandemija, logistički problemi, rat, inflacija i energetska kriza.
Unatoč svim ovim izazovima, telekomunikacijski sektor je pokazao stabilnost i zrelost, što se vidi po uslugama koje su, uslijed pandemije i sve intenzivnije digitalne transformacije gospodarstva, prihvaćene kao nužan dio poslovanja i života.
Iako se nalazimo u izazovnim i neizvjesnim vremenima, maksimalno se trudimo prilagoditi novonastalim okolnostima te s United Grupom radimo na usavršavanju infrastrukture i usluga na zadovoljstvo naših korisnika. Upravo u razdoblju obilježenom otežanim tržišnim okolnostima, napravili smo veliki zaokret u poslovanju, čime smo postali još spremniji za razdoblje koje je pred nama.
Ulažemo u brzu gigabitnu optičku i mobilnu 5G mrežu, držeći se plana da do 2025., uložimo 1,7 milijardi kuna. Zahvaljujući tim ulaganjima napravili smo velik iskorak u kvaliteti mobilnih usluga pa, prema posljednjoj analizi Opensignal, imamo mrežu s najviše pobjedničkih titula, a zadnja četiri mjeseca bilježimo i najveći priljev novih korisnika pretplatničkih paketa. Već danas imamo nacionalnu pokrivenost 5G mrežom, a s najbržom 10 Giga optičkom mrežom pokrivamo 100.000 kućanstava te ubrzano nastavljamo graditi dalje.
Naša ulaganja i napore prepoznali su i korisnici te bilježimo njihov rast. Cilj je nastaviti s daljnjim ciklusom investicija, unatoč ekonomskoj krizi, rastu cijena energenata, troškova poslovanja i geopolitičkoj situaciji u svijetu. Nadamo se da će se inflatorni pritisak smanjiti i da će se i nakon 1. travnja 2023. zadržati mjera kojom je država, reguliranjem cijena struje, smanjila energetski cjenovni pritisak.
Još ćemo snažnije konkurirati postojećim operatorima jer smo kupnjom Optime dobili mogućnost pristupa novim skupinama korisnika, posebice poslovnih, kao i geografskim područjima gdje ranije nismo bili prisutni. Tako ćemo cjelovitu paletu usluga moći pružati svim korisnicima diljem Hrvatske, što će potaknuti snažnije tržišno natjecanje na korist svih korisnika telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj.
Sve ove napore poduzimamo s ciljem da postanemo vodeći operator u korisničkom iskustvu u Hrvatskoj pa u tom smjeru nastavljamo i u godini pred nama. Ostvarenju zacrtanih ciljeva pridonijet će i značajno osnažena baza znanja na čelu s novim timom, spremnim odgovoriti na sve izazove novog snažnog nacionalnog operatora koji nudi fiksne i mobilne usluge.