U 2022. Hrvatska mora zaboraviti na skokove cijena u turizmu

Autor: Marija Crnjak , 06. siječanj 2022. u 22:00
Boris Žgomba/PD

Hrvatska je zadnje dvije godine bila u prednosti kao autodestinacija, no ona bi se mogla izgubiti.

Hrvatski turizam u 2022. nada se boljim rezultatima nego lani, ali čeka ga borba za svakog gosta zbog najava povratka drugih mediteranskih zemalja s mogućim nižim cijenama, upozorio je Boris Žgomba, predsjednik Udruge putničkih agencija pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.

“Ova godina je neizvjesna dijelom zbog širenja virusa u prvim danima godine, a dijelom zbog povratka naših bližih konkurenata na tržište. Pretpostavlja se da će covid prestati biti turistički, i ostati medicinski problem, što znači i da će konkurentska borba za svakog gosta biti teža nego ikad”, kaže Žgomba.

Naime, Hrvatska je zadnje dvije godine bila u prednosti kao autodestinacija, no ona bi se mogla izgubiti. “Većina destinacija i zemalja se kao i Hrvatska priprema za bolje rezultate, pa i vraćanje prometa blizu 2019., a očekuje se i jačanje avio-prometa.

Za nas to uz ostalo znači da si ne možemo dopustiti visoke skokove cijena kakve smo imali u 2021., što je bilo opravdano zbog velike potražnje”, kaže Žgomba.Svakako smatra da su covid potvrde Hrvatskoj i drugim zemljama otvorile nove perspektive, koje dovode i do normalnijih odnosa i uvjeta u lancu putovanja.

Potvrde su određeno jamstvo pružateljima turističkih usluga i turistima da se mogu mirnije pripremati i planirati 2022., što se dijelom vidjelo lani provedbom projekta “Safe stay in Croatia”, koji se treba nastaviti.

Komentirajte prvi

New Report

Close