U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine prodano 9763 novih putničkih vozila, što je 7,2 posto manje nego u istom razdoblju lani kada ih je prodano 10.519, dok je samo u ožujku prodano 3882 novih vozila, pad od 6,8 posto, podaci su Promocije plus. U dosadašnjem dijelu godine najviše novih vozila prodala je Škoda – 1068, pa taj proizvođač ima udjel od 10,9 posto u ukupnoj prodaji.
Slijedi Volkswagen, iz istog koncerna, s 918 prodanih vozila i udjelom od 9,4%, dok je treća Kia, s 838 prodanih vozila i udjelom od 8,5 posto. Udjel od 6,6% u ukupnoj prodaji novih auta u Hrvatskoj imaju Toyota, sa 642 prodanih te Hyundai, koji ih je prodao tek sedam manje. Hyundai, međutim, ima najprodavaniji model u ožujku – njihov Tucson kupilo je 125 vozača. Samo četiri vozila manje odabrali su kupci Opela Mokke, dok je Kijuu XCeed odabralo njih 113. Više od stotinu prodanih vozila, 107, ima još i Dacia s modelom Sandero. Od svih prodanih vozila, više od polovine bili su benzinci, njih 4987 ili 51,1 posto. S druge strane i dalje rapidno pada broj prodanih novih dizelaša, u dosadašnjem dijelu godine prodano ih je 1920, tek 19,7 posto od ukupnog broja.
Jedan od razloga je i skupi dizel, koji je godinama ranije bio dosta jeftiniji od benzina, a sada ga je premašio po cijeni.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu