Revitalizirana Tvrđava Barone je među tri finalista za nagradu„Kulturna atrakcija godine“ koja se dodjeljuje kulturnim turističkim atrakcijama regionalne/nacionalne razine atraktivnosti koje doprinose turističkom iskustvu destinacije. Odabrani finalisti gostima pružaju jedinstveno iskustvo posjete svojoj atrakciji te pokazuju inovativnost i faktor različitosti koji ih izdvaja od ostalih atrakcija.
„Ovo veliko priznanje 2014. godine dobila je Tvrđava sv. Mihovila i iznimno smo počašćeni što nas je Hrvatska turistička zajednica ponovo prepoznala kao važnog dionika u postavljanju novih trendova u hrvatskom turizmu koji mijenjaju imidž Hrvatske iz destinacije sunca i mora u destinaciju punu različitih događaja, koje Tvrđava Barone itekako pruža svojim posjetiteljima.“ izjavila je povodom nominacije Vera Jergović Bolanča iz Javne ustanove u kulturi – Tvrđava kulture Šibenik.
Najveća atrakcija Tvrđave Barone su njezini digitalni sadržaji, među kojima se nalazi jedinstvena inovacija na ovim prostorima, high-tech platforma proširene stvarnosti (augmented reality – AR), pomoću koje posjetitelj može na suvremen i inovativan način proživjeti priču o dramatičnim okolnostima koji su doveli do gradnje Tvrđave i uspješnoj obrani grada od osmanskih osvajača. Ovim sadržajem Tvrđava Barone je postala jedinstvena turistička i kulturna atrakcija, koja kombinira prošlost, sadašnjost i budućnost prikazujući doživljaj presudnog povijesnog trenutka kroz high-techtehnologiju. Taj inovativni tehnološki koncept donosi suvremeno muzejsko iskustvo, koje je nadopunjeno i drugim digitalnim audiovizualnim sadržajima. Tako je u sklopu projekta Barone snimljen i dokumentarni film u trajanju od 17 minuta, koji je ulice Šibenika vratio u 17. stoljeće, a njegove građane pretvorio u stare Šibenčane – plemiće, obrtnike i vojnike. Spomenuti dokumentarni film Barone nedavno je na festivalu turističkog filma Zagreb Tourfilm Festival, koji organizira Turistička zajednica grada Zagreba, proglašen najboljim hrvatskim u filmom do 60 minuta. Povijesni razvoj grada, najznačajnije ličnosti i događaji predstavljeni su na interaktivnom touchscreen pametnom stolu. No, osim što pruža muzejsko iskustvo i donosi povijesne informacije, proširena stvarnost iskorištena je i u AR vidikovcima za promoviranje lokalnih mikro, malih i srednjih poduzetnika, od kojih je većina predstavljena i u ponudi gastro-kulturnog centra.
''Izuzetno sam ponosan što je uz plažu Banj i Tvrđava Barone među finalistima za prestižnu nagradu Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice. To je samo još jedan od pokazatelja da Šibenik snažno jača kao destinacija, a da je pametno i održivo upravljanje kulturnim turizmom prepoznato i priznato na nacionalnoj razini.''– izjavio je gradonačelnik Željko Burić.
Tvrđava Barone, sa svojim brojnim sadržajima, otvorena je 29. siječnja 2016. godine od kada ju je obišlo preko 43 000 posjetitelja, a otvorena je za posjet i obilazak tijekom cijele godine, uz mogućnost stručnog vodstva na hrvatskom i engleskom jeziku.
Proglašenje pobjednika i dodjela nagrada održat će se 27. listopada, održati u Bluesun hotelima u Bolu na otoku Braču u organizaciji Ministarstva turizma, Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu