TutoTod – edukativna aplikacija za djecu i roditelje

Autor: Marta Duić , 12. siječanj 2015. u 12:49
Fotografija: Pixsell Goran Stanzl

Priča je započela kada je Antonija Horak, apsolventica Verna s najboljom prijateljicom otvorila edukativno kreativnu radionicu za djecu ‘Mali kreativci’.

Priča je započela kada je Antonija Horak, apsolventica Verna s najboljom prijateljicom otvorila edukativno kreativnu radionicu za djecu ‘Mali kreativci’. ˝Posao se u prvoj godini poslovanja odlično razvio, a mi smo dobile svojevrsnu potvrdu da je ono što radimo stvarno dobro. Nismo željele stati na tome, pa smo odlučile modificirati proizvod i krenuti globalno˝, pojasnila je početke Antonija Horak.

Nakon radionice, otišli su korak dalje i osmislilo TutoTod. TutoTod (Tutorials for Toddlers) je edukativna iPad aplikacija koja roditeljima male djece od godine do pet daje ideje i detaljne korake kako provoditi kvalitetno vrijeme sa svojom djecom kod kuće.

I za djecu i za roditelje

Aplikacija TutoTod sadrži 147 tutoriala za izradu  raznih likova i igračaka namijenjenih djeci te dobi. Tutoriali su raspoređeni u tri kategorije, od lakših do težih, a razlikuju se po materijalima koji se koriste. Bitno je naglasiti da nije potrebno ići u nabavku kako bi se počelo s izradom, jer su tutoriali napravljeni od materijala koje svatko ima kod kuće.

˝Još uvijek smo na putu prema realizaciji jer aplikacija još nije javno dostupna. Ideja je ono nešto što vaš proizvod čini posebnim, ali tek mali dio cijele poslovne priče˝, tvrdi Horak. Osim nje u timu su i Petra Klasić i Tomislav Jurišić, Petrin fokus je na osmišljavanju tutoriala, Tomislav se bavi grafičkim rješenjima i svim tehničkim pitanjima, dok Antonija vodi cijeli projekt.

Razgovorom do ideja

˝U Malim kreativcima smo puno pričali s roditeljima, a između ostalog pitali smo ih zašto aktivnosti koje njihova djeca provode kod nas, ne rade s njima kod kuće. Nakon što smo saznali njihove probleme, odlučili smo ih riješiti. Vrlo je bitno razgovarati s pripadnicima ciljne skupine i saznati njihovo mišljenje˝, tvrdi Horak.

Nakon toga istraživali su konkurenciju i shvatili da zapravo nitko ne rješava te problem s kojima se suočavaju roditelji.  ˝Kad nam je postala jasna naša prednost u odnosu na konkurenciju, krenuli smo s razradom poslovnog modela i na kraju s razvojem proizvoda. Kad sve to napravimo, tek smo se zagrijali, jer prava utakmica počinje kad izbacimo proizvod na tržište˝, ponosno kaže Horak.

Financiranje je jedini problem

Kako tvrdi Horak u izradi projekta najteži je dio oformiti poslovni model, a najviše briga zadaju financije. Nagrada od 20.000 kn koju su osvojili na Zagreb Connectu će im svakako pomoći, ali za realizaciju cijelog projekta  potrebno im je  150.000 kn. ˝Njome bismo završili aplikaciju do kraja, osnovali tvrtku i uložili u marketing. S obzirom na to da nam je cilj osvojiti globalno tržište, potrebno je pametno uložiti u marketing. Sad smo u fazi planiranja baš tog koraka i mogu vam reći da uopće nije lako u kratkom periodu obavijestiti cijeli svijet da tvoj proizvod postoji, a da na raspolaganju imaš oskudni budžet˝, tvrdi Horak.  

TutoTod je jedan od startupa šeste generacije ZIP-a, odnosno prolaze kroz njihov program. Od ZIP-a su na raspolaganju dobili edukacije, mrežu mentora, savjete, PR.. ˝Meni je najbolja stvar kod ZIP-a ta da nabijaju jedan tempo koji si inače ne bi sama zadala, tako da rezultati dolaze brzo, a to je ono što te gura naprijed˝, konstatirala je Horak. 

Komentirajte prvi

New Report

Close