Šibenska D-Marin Mandalina u sastavu turske Dogus grupe postala je prva marina u Hrvatskoj s pet sidara, što je oznaka najviše kategorizacije i prekretnica u hrvatskom nautičkom turizmu, kako je u utorak istaknuo ministar turizma Darko Lorencin dodijelivši oznaku Buraku Baykanu, regionalnom direktoru Dogus Groupa Croatia.
"Prema kvaliteti infrastrukture i dodatnih usluga te sadržaja u marinama Hrvatska zaostaje za konkurentima na Mediteranu, zbog čega ima i drukčiju strukturu prihoda. Domaće marine 60 posto prihoda ostvaruju od veza, dok na Mediteranu gotovo 70 posto prihoda ide od dodatnih sadržaja. To otvara velik prostor za ulaganja u nautički turizam", kazao je Lorencin. Samo tri marine u Hrvatskoj imaju oznaku četiri sidra (Nautica iz Novigrada, opatijska marina Admiral i ACI marina Split).Dogus grupa u marine u Hrvatskoj uložila je ukupno oko 200 milijuna eura, a plan je udvostručiti iznos do kraja 2017. godine.
Zajedno s najavljenim ulaganjem u hotel, wellness i ugostiteljske sadržaje, što će biti otvoreno u idućoj sezoni, u Marinu Mandalina ulažu 50 milijuna eura. Mandalina je i prva marina u Hrvatskoj posebno projektirana za megajahte, što Šibenik pozicionira kao luksuznu destinaciju. Burak Baykan istaknuo je da je cilj kompanije podizati kvalitetu u postojećim marinama (Mandalina, Borik, Dalmacija), ali je potvrdio da ih zanimaju drugi projekti, uključujući ACI u kojem turska kompanija ima 10,86 posto udjela. "Kao tvrtku s deset marina u tri zemlje, prirodno je da nas zanima ACI, ali kad su u pitanju idući koraci, slijedit ćemo ono što odluči većinski vlasnik", istaknuo je Baykan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Hrvatska država treba ulagati u obnovu lučica naših prvenstveno manjih otoka. Znamo da se mnogi nautičari švercaju i ne plaćaju vez već se sidre po manjim uvalama dalje od kopna ( mi svi plaćamo parking za naša kola ). Naravno na rive treba dovesti vodu i struju. To nam je jedina i velika šansa da zadržimo naše stanovništvo na otocima. Potencijala uz malo ulaganja ima mnogo. Ne treba tu biti puno pametan. Velike marine neka budu za čartere , za velike jedrilice i jahte
Uključite se u raspravu