Turističke zajednice upravljat će destinacijama

Autor: Marija Crnjak , 30. svibanj 2014. u 16:41
Ministar Darko Lorencin/Patrik Macek/PIXSELL

Ministar Lorencin najavio radikalne zaokrete u dosadašnjoj organizaciji.

Sustav turističkih zajednica neće se mijenjati radikalno, bit će to evolucijski proces u kojem će biti ključno da TZ-i više neće voditi brigu o destinacijama, već će upravljati destinacijama i omogućiti bolju suradnju javnog i privatnog sektora.

U interesu nam je napraviti prijedlog Zakona o turističkim zajednicama kojim ćemo svima olakšati rad, a u dosadašnjim razgovorima pokazalo se da je bar 75 posto djelatnika sustava zainteresirano za promjene", istaknuo je ministar turizma Darko Lorencin u četvrtak prilikom predstavljanja rezultate provedbe Strategije turizma. U godinu dana od donošenja Strategije od 26 definiranih mjera radi se na 23 mjere koje bi trebale rezultirati investicijama ukupne vrijednosti od sedam milijardi eura, od izmjena zakona do procesa privatizacije i odabira strateških partnera. "U procesu ulaganja ključna je suradnja s Državnim uredom za upravljanje državnom imovinom, a najbolji primjer te suradnje su Kupari koje smo željeli u potpunosti pripremiti za investitora. Za investicije u turizmu veliku ulogu imao je Zakon o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi te smo za ukupno osam društava u većinskom državnom vlasništvu sklopili nagodbe, od kojih je za njih 6 pronađen strateški partner", rekao je Lorencin.

 

Lorencin

Proces je spor jer se radi o složenim pitanjima koja su različito tretirala

Radi se o ukupno 12,5 tisuća turističkih kreveta sa šest do sedam tisuća soba koji će uskoro biti na tržištu. U rujnu se očekuje natječaj za odabir investitora za Veliki Brijun.Za provedbu Strategije važno je i donošenje Zakona o pružanju usluga u turizmu te Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti, a Lorencin je jučer ustvrdio i da se uskoro u proceduri naći ili izmjene Zakona o turističkom zemljištu ili novi zakon, te Zakon o pomorskom dobru."Proces je spor jer se radi o složenim pitanjima koja su se ranije na terenu različito tretirala. Bitno je međutim da tvrtke plaćaju koncesiju za zemljište, za što se godišnje prikupi oko 50 milijuna kuna i tim novcem financiramo turističke projekte", kazao je Lorencin. 

Komentirajte prvi

New Report

Close