Jedan od najvećih svjetskih touroperatora TUI ove godine utrostručuje turistički promet prema Hrvatskoj, s lanjskih oko 70 tisuća na više od 200 tisuća putnika, dosta investira u Hrvatsku i zainteresiran je i za Kupare.
Istaknuo je to u izjavi hrvatskim novinarima u sjedištu TUI-a u četvrtak u Berlinu izvršni direktor TUI Grupe Johan Lundgren nakon sastanka s ministrom turizma Darkom Lorencinom i direktorom Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomirom Ivičićem.
Sastanak je održan u sklopu aktivnosti ministra i direktora na svjetskoj turističkoj burzi ITB na kojoj se od 4. do 8. ožujka predstavlja i hrvatski turizam.
"Povećavamo promet prema Hrvatskoj jer tu vidimo dobro tržište za razvoj naših operacija i nailazimo na suradnju s turističkim organizacijama i tvrtkama, investiramo mnogo novca, želimo uspjeh i planiramo veliki rast u idućih pet godina s mogućim povećanjem broja putnika i na više od 500 tisuća", istaknuo je Lundgren.
Ocijenio je i da se Hrvatska, osim po svojim ljepotama i unikatnosti, zadnjih godina prepoznaje i po kvalitetnom razvoju turizma.
Naglasio je i kako se TUI i dalje zanima za Kupare, ali i za još neke projekte u Dalmaciji, Splitu, na Brijunima.
Očekujući i podršku od hrvatskih državnih i lokalnih vlasti te partnera, iz TUI-ja naglašavaju kako su im važni i lokalni partneri, hotelijeri, zračne luke i drugi, jer jedino s njima mogu uspjeti napraviti dobar posao.
TUI godišnje uslužuje više od 30 milijuna putnika na destinacijama širom svijeta.
Važnost TUI-ja istaknuo je i ministar Lorencin kazavši da su razgovarali o aktivnostima i novostima u hrvatskom turizmu, promjeni smjera promocije, rebrendingu, PPS projektu i drugom.
"TUI je zadnje dvije godine dosta pojačao poslove u Hrvatskoj, planovi su im veliki, otvoreno se zanimaju za Kupare i informirali smo ih o novostima po tom pitanju, kao i o tome da već u lipnju krećemo s pripremama sezone 2016.", kazao je novinarima Lorencin, označivši TUI i jednim od strateških partnera hrvatskom turizmu.
Istaknuo je i kako sada TUI na sasvim drugačiji, kvalitetniji način ulazi u Hrvatsku te da za TUI iz segmenta udruženog oglašavanja i po drugim aktivnostima na svim tržištima iz proračuna HTZ-a ove godine izravno ide 1,3 milijuna eura.
Lorencin je istaknuo i da za Kupare slijedi obvezujući natječaj za pronalaženje strateškog partnera za taj kompleks kod Dubrovnika, za što je šest pisama interesa potencijalnih investitora stiglo još prije godinu dana.
"Odluka o raspisivanju obvezujućeg natječaja za Kupare bit će na Vladi najvjerojatnije na sjednici 19. ožujka, tekst je već u proceduri Vlade, a hoće li natječaj trajati 60 ili 90 dana ovisit će o investitorima i koliko će im trebati da kvalitetno pripreme ponudu", kazao je Lorencin.
U prvom neobvezujućem krugu, završenom sredinom ožujka prošle godine, za Kupare je pisma interesa dostavilo šest investitora – Karisma Hotels Adriatic-KHA (konzorcij Agrokora, touroperatora TUI i meksičkog lanca Karisma International), Valamar poslovni razvoj (iz grupacije Valamar), turska Rixos grupa (koja već ima hotel u Dubrovniku), Braniteljska zadruga Mir iz Mlina kod Dubrovnika, Avenue Grupa iz Moskve te tvrtka Titan nekretnine (navodno s ruskim kapitalom).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu