Još prije samo nekoliko godina govorilo se da će turoperatori i agencije nestati, TUI ne samo da je opstao, nego se i širi. Samo je u unapređenje svoje zračne flote uložio sedam mlijardi dolara. TUI se širi i u Hrvatskoj. I to nema veze s arapskim proljećem i problemima u kojima su se naše te zemlje.
Planovi širenje u Hrvatskoj postoje odranije, a vrlo smo ambiciozni i za nadolazeće godine, kazala je Vesna Zeneral, predstavnica TUI-a na skupu Hrvatske gospodarske komore o zračnom prijevozu u turizmu, kojim su jučer počeli Dani turizma u Bolu na Braču. Gošča iz Njemačke kazala je i da se s problemom sezonalnosti suočavaju i Grčka, Portugal, te donekle i Turska i da je to rješivo suradnjom turoperatora i hotelijera. "Zajednički moramo pronalaziti i osmišljavati nove proizvode za vansezonske goste posebnih interesa", kazala je Zeneral.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu