Zagreb Tijekom travnja prodano je 3746 novih putničkih automobila, što je 280 komada ili osam posto više nego u ožujku, pokazuju podaci Promocije Plus.
Oporavak tržišta na mjesečnoj razini ne prati i porast prodaje u odnosu na lanjski travanj, u odnosu na koji je u četvrtom ovogodišnjem mjesecu prodano 919 automobila ili 19,7 posto manje. Prvi je to međugodišnji pad prodaje novih automobila ove godine, što ne čudi s obzirom na to da je prodaja u lanjskom travnju bila pod utjecajem značajne isporuke za državi sektor, kaže Agan Begić iz Promocije Plusa. U ovoj godini nema te velike jednokratne isporuke pa je tržište vraćeno u stvarne razmjere.
Tržište novih automobila u prva četiri mjeseca u odnosu na isto lanjsko razdoblje palo je 1,2 posto. Od početka godine do kraja travnja prodano je 11.850 novih automobila. Najprodavanija marka je Volkswagen. Drugi je Opel, a treća Škoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu