Brigometar je digitalni vanjski oglas kojeg je Croatia osiguranje, u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i tvrtkom Go2Digital, prošle jeseni postavilo u većim hrvatskim gradovima kako bi stanovništvo motivirali na preventivne zdravstvene preglede i potaknuli njihovu odgovornost za vlastito mentalno i fizičko zdravlje ugovaranjem Dodatnog zdravstvenog osiguranja. Uz pomoć Brigometra prolaznici su mogli u realnom vremenu izmjeriti razinu zabrinutosti, odnosno anksioznosti – čestog uzročnika kroničnih bolesti.
Koristeći postojeće ugrađene kamere na oglasnim površinama, Brigometar je uz pomoć algoritama za raspoznavanje raspoloženja analizirao mišiće lica i mjerio razinu anksioznosti. U slučaju visoke razine, osobe koje su bile u interakciji s oglasom upućene su na besplatan preventivni pregled u Croatia poliklinike, dok je ostalima pojašnjena važnost takvih pregleda.
Ljudi su stajali u redu kako bi izmjerili svoju brigu. Trećina prolaznika stala je ispred Brigometra (8% urbane hrvatske populacije). Prosječna interakcija trajala je 18,8 sekundi što je 817% više od prosjeka interakcije s takvim tipom oglasa. Brigometar je bio dio kampanje Jedna briga manje nakon koje je namjera kupovine usluga CO-a porasla za 24%, prodaja polica zdravstvenog osiguranja u razdoblju aktivacije bila je veća za 21,83%, dok je u Croatia poliklinikama obavljeno 31,22% više preventivnih zdravstvenih pregleda.
Za ovu su kampanju Croatia osiguranje, Bruketa&Žinić&Grey i Go2Digital osvojili zlato na Graphisovom godišnjem natjecanju za oglašavanje, u snažnoj konkurenciji s brendovima kao što su Netflix, Bosch, Hyundai i The Body Shop. Graphis je ugledni međunarodni izdavač s tradicijom od 1944. godine, koji svake godine nagrađuje i objavljuje projekte na području dizajna, oglašavanja, fotografije i ilustracije. Svi nagrađeni moći će se pronaći i u knjizi Graphis Advertising Annual 2023.
Brigometar je MIXX Europe proglasio najboljim digitalnim vanjskim oglasom u Europi, dospio je u finale natjecanja Cannes Lions i o njemu je izvijestilo preko stotinu medija diljem svijeta među kojima su Business Insider i Associated Press.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu