39-godišnji Osječanin kupio je štednjak koji se nakon nekoliko mjeseci pokvario, no iako je bio pod jamstvom, u trgovačkom centru nisu mu željeli to uzeti u obzir, piše Glas Slavonije.
– Jamstvo vrijedi tri godine i odahnuo sam kad sam shvatio da se kvar dogodio unutar toga roka. Međutim, račun koji sam sačuvao potpuno je izblijedio i moj kvar nije uvažen. Smatram da nisam kriv što se to dogodilo i da ne trebam snositi nikakvu odgovornost. No, ipak sam ostao uskraćen jer mi ne žele prihvatiti kupljeni štednjak bez računa koji je vidljiv, a ja ga nemam jer je moj izblijedio – ogorčeno kaže Osječanin.
Ovakva situacija, kaže Tanja Popović iz Centra za edukaciju i informiranje potrošača, do sada nije zabilježen, a zakonski propisi nalažu da je račun dokaz kupnje. Je li vidljiv ili ne, zakon posebno ne naglašava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu