Možemo primijetiti kako su posljednjih nekoliko dana trgovački lanci započeli oglašavanje svojih proizvoda i najavljivanje velikih popusta na Majčin dan, koji se slavi druge nedjelje u svibnju, što ove godine pada na 11. svibnja.
Razgovaraši s Krešimirom Macanom, direktorom Manjgure d.o.o. te stručnjakom za odnose s javnošću, dobili smo komentar kako je "cilj takvog oglašavanja povećanje prodaje i prenošenje trendova američkog potrošačkog društva na hrvatske potrošače". Na primjer, takvi trendovi na zapadu rezultiraju potrošačkom groznicom i ukrašavanjem domova koje počinje dva mjeseca prije blagdana Božića, što nije ni blizu terminu kada ti događaji tradicionalno počinju u Hrvatskoj, kaže Macan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu