Unatoč pandemiji, prva agencija u Hrvatskoj za mystery shopping, Heraklea, provela je 12. godinu, od 15. lipnja do 15. srpnja, istraživanje kvalitete usluge, u suradnji s agencijama za tajnu kupnju iz pet zemalja regije.
Riječ je o istraživanju pod nazivom Regionalna usluga – Guest kojim su mjerili osnovne elemente usluge: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu.
Tajni kupci iz regije obišli su 800 prodajnih mjesta iz različitih djelatnosti, a rezultati pokazuju da je ove godine BiH na prvom mjestu, dok je Hrvatska zadržala lanjsku treću poziciju s istim rezultatom (75,12%).
Hrvatska je u kategoriji Poznavanje proizvoda s 94,21% ostvarila najbolji rezultat, dok je najviše područja za unapređenje imala u kategoriji Nuđenje dodatnih proizvoda (34,90%). BiH je s 86,65% ostvarila najbolji rezultat u regiji.
Na drugom mjestu je Makedonija s rezultatom od 82,47 posto, a na četvrtom Slovenija koja bilježi najveći pad u odnosu na lani.
Pad bilježi i Srbija koja je sa 69,26 posto na petom mjestu, dok se Crna Gora, unatoč poboljšanju u odnosu na lani od 7,82 postotna poena, istaknula s najviše područja za unapređenje s rezultatom od 63 posto, prema nalazima Heraklee.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu