‘Trebaju nam niže cijene i jača promocija’

Autor: Marija Crnjak , 30. rujan 2018. u 21:59
Kristjan Staničić planira jaču kampanju i za domaće tržište/Marko Prpić/PIXSELL

Direktor HTZ-a o tome kako i dalje ostati turistički konkurentan.

Dosadašnja komunikacija s partnerima već sad pokazuje da će sljedeća turistička godina za Hrvatsku biti jako izazovna, te će trebati dobro razmisliti o snižavanju cijena i snažnijoj promociji, sve se glasnije čuje u turističkom sektoru.

Kako bi Hrvatska zadržala konkurentsku poziciju u 2019. i dalje će trebati više ulagati u promociju, ocjena je i direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića.

Iako će se budžet za promociju za 2019. tek donijeti, on kaže da HTZ, osim za strana tržišta, planira i pojačanu turističku promociju za domaće tržište s posebnom kampanjom.

"Današnja pozicija Hrvatske kao jedne od top destinacija ubuduće će tražiti više ulaganja u promociju ako želimo zadržati konkurentnost i dalje jačati nacionalni turistički brend, čija prepoznatljivost u svijetu raste", poručuje Stanićić.

Do kraja ove godine je kampanja za promociju posezone na 11 ključnih tržišta, te tematske kampanje za zadnji kvartal, za određene proizvode, poput zdravstvenog i poslovnog turizma, te adventska događanja u Hrvatskoj.

Komentirajte prvi

New Report

Close