Rastanak hotela Esplanade od svjetskoga luksuznog hotelskog brenda Regent za zagrebački hotel nije loša poslovna odluka, no loše je što vlasnik Esplanade nije uspio pronaći novog partnera pod čijim će brendom biti prisutan na tržištu luksuznih hotela.
Tako su sugovornici Poslovnog dnevnika komentirali vijest da hotel Esplanade od ponedjeljka na tržištu djeluje samostalno, nakon osam godina rada pod Regentom. U jučerašnjoj objavi Esplanade pojašnjava da je Regent od 2004. godine bilježio različite stope rasta, no tvrtka Rezidor 2010. ga je prodala tvrtki Formosa International Hotels s Tajvana. Međutim, ostvareni rast Regenta nije bio sukladan smjernicama Esplanade i vlasnika hotela, austrijske WSF grupe. Tajvanska tvrtka, naime, na brzorastućim tržištima ostvaruje ciljeve koji nadilaze mogućnosti hotela u europskim gradovima.
Iako u službenoj objavi i Daniel Koetser, partner u WSF Groupu, te direktor Esplanade Ivica Max Krizmanić ističu da je cilj osamostaljivanje Esplanade, naši izvori to ne vjeruju jer je prepoznatljiv brend jako važan za tržišni plasman. Navodno je zato vlasnik Esplanade još pod okriljem Regenta pokrenuo pregovore s drugim hotelskim tvrtkama, sa Sofitelom te JW Marriottom. Obje grupacije bile su jako zainteresirane za ulazak u Esplanade, no nisu im odgovarali uvjeti koje im je nudila WSF grupa, tvrde naši izvori, tako da se potraga nastavlja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu