Ulaskom Hrvatske u EU porastao je uvoz rabljenih osobnih automobila. Samo prošle godine registrirano je 79.935 rabljenih te 61.745 novih osobnih automobila.
Međutim, Hrvatska u gotovo svim kategorijama ima relativno star vozni park. Čak 68,4 posto automobila starije je od deset godina, u prosjeku 12,64 godine, dok su traktori stariji i više od 30 godina, autobusi u prosjeku stari 11,7 godina, teretni automobili 11,4, priključna vozila 19,1 godinu.
Podaci o relativno starom voznom parku u Hrvatskoj zabrinjavajući su zbog ispravnosti i sigurnosti vozila, na što utječe starost vozila i nedostatak suvremene tehnologije.
"Cilj Europske komisije je da se do 2030. za 50% smanji broj smrtno stradalih u prometu. Tome će pridonijeti snažna suradnja svih odgovornih za sigurnost u prometu, bolji nadzor i ciljano financiranje mjera, ističe Goran Pejić iz Centra za vozila Hrvatske.
To, kaže, uključuje sigurnost vozila i primjenu najnovijih tehnoloških dostignuća kao što su sustavi pomoći vozačima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu