‘Tradicija je adut za ino tržišta’

Autor: Marta Duić , 16. travanj 2018. u 22:00
Vrhunska vina kušali su i sami distributeri, a chefovi su koristili birane lokalne namirnice

Više do 95 posto predikatnih vina izvezemo, kaže Krauthaker koji se okrenuo starinskim recepturama.

Početak sezone u lošinjskoj uvali Čikat obilježilo je predstavljanje hrvatskih vina Krauthaker na enološkom Masterclassu u Boutique Hotelu Alhambra.

Na prvom ovogodišnjem eventu devet vinskih etiketa predstavio je direktor i vlasnik Vlado Krauthaker, a posebni fokus je bio na liniji Kuvlakhe koja se u podrumu radi na starinski način uz maceraciju na pokožici, na prirodnim kvascima, bez sumpora i filtracije. Premijerno su predstavljeni pjenušac i vinjak. Inače, enološki Masterclassovi povezuju nekoliko branši – na njima se tri godine okupljaju enološki i gastronomski znalci, hotelijeri i ugostitelji kojima hrvatski i strani vinari premijerno predstavljaju svoje etikete.  

Europski izuzeci
Od domaćih vinara predstavili su se dosad Benvenuti koji je  prve godine "probio led" te plešivički Korak, Tomac i Šember, a nakon Krauthakera slijede i francuske etikete Château Palmer i Domaine Hugel. 

 

Krauthaker

Izvozimo u 18 zemalja , a od ukupne proizvodnje 22 posto nam odlazi na vanjska tržišta.

"Koliko sam ja upoznat u EU svega pet vinara radi bez sumpora i na način kako su radili naši stari. Berbu namijenjenu Kuvlakhe liniji iz 2017.godine stavili smo u amforu, bit će ga oko 2000 boca i planiramo proboj na tržište. U vinogradima imamo 38 sorti, proizvodimo 25 različitih etiketa vina, u podrumu imamo između 850-900 komada posuđa. Vina izvozimo u 18 država diljem svijeta, a od ukupne proizvodnje 22 posto nam odlazi na izvoz, a ostalo prodamo u Hrvatskoj. Zanimljiv je podatak da više do 95 posto predikatnih vina izvezemo", pohvalio se Krauthaker.

U skladu s filozofijom hotela koja počiva na svježim i lokalnim namirnicama, na menuu Melkiora Bašića, glavnog chefa restorana Alfred Keller uz Krauthakerova vina našla su se jela poput paštete od creske janjetine i karea crne slavonske svinje. "Treba naglasiti da smo s namirnicama izuzetno izbirljivi pa i zbog toga surađujemo s više od 30 OPG-ova diljem Hrvatske", poručuje chef Bašić.

Izbirljivi s namirnicama
 Lošinj i Cres su jaki s povrćem, a rade i sa Slavonijom, posebice kada je u pitanju nabavka mesa i mliječnih proizvoda, a u posljednje vrijeme pravi je hit crna slavonska svinja. 

Komentirajte prvi

New Report

Close