Novi koncept Adventa: Tradicija i dašak glamura za Božić na moru

Autor: Marija Crnjak , 11. prosinac 2022. u 11:04

Rovinjski novi koncept Adventa uklapa se u ideju duge sezone.

Održivi razvoj, produljenje turističke sezone i rast kvalitete života stanovnika grada glavni su strateški ciljevi s kojima turizam do 2030. planira razvijati grad Rovinj, u što su uklopili i novi koncept Adventa “Božić s mora” koji će potpuno zaživjeti s početkom ovog vikenda. Cjelokupna adventska ponuda i program uređenjem, gourmet ponudom i programom oslanja se na rovinjsku tradiciju, uz glavnu zvijezdu, tradicionalnu rovinjsku batanu. Ona je simbol lokalne zajednice, a postavljena je na nekoliko lokacija u gradu i u moru ispred rovinjske rive, gdje je ukrašena predimenzioniranim svjetlećim zvijezdama, što je ovogodišnja posebna atrakcija.

Prvi put program se odvija na tri lokacije – na Lungomare Plazi je moderna verzija adventa, zatim tu je i tzv. tradicionalni advent ispred crkve Svete Eufemije, gdje su postavljene ručno izrađene jaslice u prirodnoj veličini, te treća lokacija, autohtoni advent, na glavnom gradskom trgu, gdje će se od danas moći kušati autohtoni specijaliteti uz nastup brojnih bendova i klizalište.

RIBLJI ROŠTILJ, JAPANSKI SPECIJALITETI

Novi koncept događanja u prosincu nastao je suradnjom i sinergijom grada, turističke kompanije Maistre, Turističke zajednice, Udruženja obrtnika, ekomuzeja Batana te udruga, ustanova i ugostitelja koji sudjeluju u organizaciji programa. Koncept uređenja izrađen je u suradnji s poznatim akademskim slikarom, cvjećarom i dizajnerom interijera Sašom Šekoranjom, čijim dekoracijama svoje goste u adventsko vrijeme dočekuju i hoteli Maistra Collection.

S drugim vikendom u prosincu na Lungomare šetnici podno Grand Park Hotela svi posjetiteljii imat će priliku degustirati tradicionalne istarske proizvode – u osam adventskih kućica bit će prisutni Prodan tartufi, Pisinium pršut, Reginex pekarski proizvodi i kolači, Agrolaguna vina, Kumparička sirevi, japanske delicije restorana Tekka by Lone, kokteli i kuhano vino Katarina’s Patisserie te promotivni proizvodi ACI-ja, koji je uz Konzum sponzor ovogodišnjeg Advent Rovinj. Svake subote i nedjelje očekuje se zabavno-glazbeni program, plesni, orkestralni i DJ nastupi te bogat zabavno-animacijski program za djecu u igraonici pored restorana Primi Terreni. Organizirani su nastupi klape Valdibora, plesne skupine Roxanne, rovinjskih mažoretkinja, limene glazbe i DJ-a.

Osim adventskih kućica restorani Primi Terreni i Katarina’s pripremili su poseban adventski meni. U restoranu Primi Terreni bit će degustacija istarskih vina i rakija, unikatna ponuda toplih koktela, roštilj, Cromaris ribljeg roštilja. Katarina’s Patisserie ima posebnu ponudu božićnih kolača i keksića, posebnu kolekciju čajeva i toplih koktela te božićnih chicetta. Brojne trgovine nudit će zanimljiv asortiman odjeće i obuće, niche parfema, kozmetike, nakita, modnih dodataka, poznatih međunarodnih i hrvatskih kultnih brendova s prigodnim popustom. Program na Lungomare plazi odvijat će se svake subote i nedjelje od 10 do 17 sati te za blagdane 26. prosinca i 6. siječnja.

Za Advent su otvorena tri Maistrina hotela u Rovinju, Grand Park Hotel Rovinj, Lone i Adriatic, koji su kao svake godine dekorirani atraktivnim instalacijama koje potpisuje Saša Šekoranja. Ovog puta, za razliku od dosadašnjih godina, one su inspirirane morem i motivima lokalne baštine. U Hotelu Lone očekuje se adventska ponuda hrane i pića, koncerti i DJ nastupi svaki petak i subotu, degustacija vina i pjenušaca te glazba uživo u zimskom vrtu Enoteke. Restoran Tekka by Lone svakodnevno nudi degustacijski meni s japanskim specijalitetima te signature koktele.

DESTINACIJA GODINE

Inače, Rovinj je na Danima hrvatskog turizma 2022. godine proglašen destinacijom godine, dijelom i stoga što destinaciju razvijaju na potencijalima kao što su autohtonost, umjetnost i tradicija, kulturna baština, a turistička ponuda prilagođena je zahtjevima modernog turista u skladu s održivim razvojem i aktualnim trendovima.

U TZ Grada Rovinja doznajemo da su u ovoj godini ostvarili 5 posto više noćenja u odnosu na isti period 2019. godine. Broj noćenja je porastao uglavnom u pred i posezoni, odnosno u periodima godine kada su glavne okosnice turističke ponude diferencirani turistički proizvodi poput kongresnog turizma, wellbeing ponude, gastronomskog turizma i sportskog odnosno outdoor turizma.

Komentirajte prvi

New Report

Close