Pekarna Grosuplje mogla bi, čini se, biti prva tvrtka iz portfelja Mercator grupe koju će Agrokor Ivice Todorića ponuditi na prodaju nakon što je ovih dana zapečatio vlasništvo nad 88,1 posto udjela u novoj akviziciji. Ta pekarnica na dan proizvede oko 40 tisuća kilograma krušnih proizvoda, a zapošljava 190 radnika.
Mercator je kruh i peciva iz Grosuplja prodavao u svim trgovačkim objektima u Hrvatskoj.Prema pisanju slovenskih medija, Todorić je prošloga tjedna potencijalnim investitorima odaslao poziv za iskazivanje interesa ne samo za Pekarnu Grosuplje nego i za ostalu imovinu iz portfelja Mercatora koja se ne uklapa u osnovni biznis njegova koncerna. Slovenski mediji spekuliraju kako bi Pekarnu Grosupje mogla preuzeti po djelatnosti srodna kompanija, ljubljansko Žito. Ključni argument je nedavna izjava Janeza Bojca, predsjednika Uprave Žita, kako su zainteresirani za tu pekarnicu ako bude ponuđena na prodaju te da su financijski dovoljno moćni za tu akviziciju.
Na listi tvrtki koje bi također mogle ići u prodaju bit će vjerojatno Modiana, koja se bavi maloprodajom brendirane muške i ženske odjeće, kao i za Interšport, na čijim je policama sportska oprema. U core business Agrokora ne uklapa se ni tvrtka Mercator Emba, osnovana još 1956., koja danas zapošljava 114 radnika i bavi se preradom kave, napitaka i desertnih preljeva te pakiranjem orašastog i suhog voća. Mercator ima tvrtke u Albaniji i Bugarskoj, gdje biznis baš i nije razvijen, pa bi Todorić tamo prije mogao pokrenuti maloprodaju nego ih ugasiti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Šteta, to je bio najkvalitetniji, a najjeftiniji kruh u Hrv. Kruh u Hr je loš, neispravan i skup
Uključite se u raspravu