Koncern Agrokor započeo je realizaciju nove regionalne online platforme A007. Radi se o online kupnji širokog spektra proizvoda i usluga zbog čega je Agrokor krenuo u potragu za stručnjacima različitih profila. Tako se u sklopu natječaja u prvoj fazi traži 12 stručnjaka visoke stručne spreme iz područja logistike i nabave, razvoja i operacija informatičkih tehnologija, digitalnih komunikacija i marketinga te analitičari i dizajneri
Natječaj je otvoren do 3. travnja, a iz Agrokora poručuju kako je strategija projekta A007 postati vodeće mjesto internetske kupnje u regiji, piše tportal.
'Razvoj projekta A007 počeo je 2014. Riječ je o velikoj regionalnoj platformi e-commerce koja će imati širu ponudu proizvoda i usluga, velik broj uključenih partnera, više pogodnosti te će biti u skladu s najnovijim sigurnosnim standardima i u potpunosti prilagođena potrebama i navikama kupaca', kazali su za tportal iz Agrokora.
Na platformi već sada radi stotinjak stručnjaka iz svih područja i kompanija cijelog koncerna, a dovršetak projekta planiran je za jesen ove godine.
'Želimo ponuditi vrhunsko iskustvo internet kupnje kupcima u regiji i zadovoljiti široke potrebe tržišta. Naš tim će projekt razvijati koristeći najsuvremenije svjetske tehnologije i najbolje globalne poslovne prakse u internetskom poslovanju', poručuju iz Agrokora.
Ovaj projekt najavio je sam Ivica Todorić, vlasnik Agrokora, u intervjuu koji je u veljači dao za slovenski Finance.
'Uskoro pokrećemo internetsku platformu koju u radnoj verziji zovemo A007 i koja će imati čitav niz ponuda. Ako budete htjeli u kazalište u Tokiju, moći ćete kod nas lako kupiti kartu. Internetske platforme su trenutačno najskuplje, pogledajte Alibabu. Posve je moguće da upravo to postane najvredniji dio naše grupe. To je potpuno novi segment poslovanja Agrokora', kazao je Todorić za Finance.
Inače, u protekle dvije godine na razini koncerna uloženo je više od 1,5 milijarde kuna u informatičke tehnologije, kazali su iz Agrokora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.https://www.youtube.com/watch?v=rT-sRRFR2to
To se ne radi tako, uzet ćemo hrpu stručnjaka i napraviti novi Google, Facebook, Alibabu. Nijedan od poznatih uspješnih sajtova nije nastao na taj korporativni način.
Takve projekte rade timovi entuzijasta sa idejama i kreativnošću negdje daleko od očiju u garaži.
Mojababa, Ibababi, GILF… ima naziva.
Ako je to regionalna inacica Alibabe onda je najbolje da se zove Babaroga.
Uključite se u raspravu