Javno nadmetanje koje je Grad Zagreb objavio potkraj travnja za nabavu čak 277 vozila putem operativnog leasinga, vrijedno 44,2 milijuna kuna bez PDV-a, pobudilo je velik interes javnosti ponajprije zato što je među tim vozilima i luksuzna limuzina za gradonačelnika Milana Bandića.
No uvoznici vozila u Hrvatskoj upozoravaju da je u tom nadmetanju najmanje sporna ta limuzina. Ključan su problem, kažu, tehničke specifikacije za ostala vozila i drugi uvjeti navedeni u natječajnoj dokumentaciji, a koje može zadovoljiti samo jedan uvoznik, odnosno proizvođač vozila, a to je Volkswagen grupa, piše Večernji list.
U Opelu Hrvatska tako su napravili detaljnu analizu tehničkih specifikacija u trima najvažnijim grupama vozila, koje čine 62 posto ukupnog broja vozila koje nabavlja Grad Zagreb. U grupi osobnih vozila niže klase, kojih se naručuje 88, analizirali su tehničke specifikacije za svih 29 modela te klase koji se nude na hrvatskom tržištu. Zaključili su da prvih 10 kriterija zadovoljavaju samo Polo i Fiesta. Za grupu osobnih vozila donje srednje klase, kojih se naručuje 65, u Opelu su analizirali tehničke specifikacije 38 modela iz te klase i zaključili su da prvih 10 kriterija zadovoljava samoOctavia. Za grupu dostavnih vozila, kojih Zagreb naručuje 20, analizirali su 13 modela manjih dostavnih vozila i zaključili da u toj kategoriji zadovoljava samo Caddy.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu