‘Tjedan odmora vrijedan’ nakon listopada žele proširiti na ostatak godine

Autor: Marija Crnjak , 09. rujan 2020. u 22:00
Foto: Marko Dimic/PIXSELL

U tijeku su prijave poslovnih subjekata 
koji će svoje ponude nuditi na web stranici posvećenoj akciji.

Akcija s turističkim popustima Tjedan odmora vrijedan, koju organiziraju Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica održat će se u tjednu od 16. do 25. listopada 2020. godine, a cilj joj je usmjeriti interes za domaća putovanja, te podići razinu turističke aktivnosti u razdoblju izvan ljetnih mjeseci.

Kako pojašnjavaju organizatori, kroz akciju će se omogućiti građanima Hrvatske i svima zainteresiranima da posjete i upoznaju različite dijelove naše zemlje po 50 posto nižim cijenama na brojne turističke usluge, od smještaja, prijevoza, znamenitosti pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja. Interes među domaćim pružateljima usluga navodno je snažan, a pojavila se i ideja da se akcija nakon ovog listopada ponavlja i češće, van glavne sezone možda i svakog mjeseca.

Usto, ovaj projekt nastojat će se što uže povezati s Cro karticom, kojoj bi mogao dati i poticaj za veći interes poslodavaca i korisnika.

‘Lov’ na potražnju

“Ovaj projekt predstavlja inicijativu kojom želimo našim građanima predstaviti sve ljepote i bogatstvo ponuda koje Hrvatska ima i nudi tijekom čitave godine. U ovoj korona turističkoj godini velik doprinos turističkom prometu dali su domaći turisti, a naša želja je da domaći turisti u ostatku ove godine, ali i u godinama ispred nas, čine sve značajniji dio potražnje te da istražuju brojne ponude diljem našeg kontinenta i obale. U tjednu odmora vrijednom tijekom listopada nudit će se brojne promotivne ponude koje će se objediniti na jednom mjestu, a namjera nam je ovu akciju nastaviti te održavati redovito tijekom većeg dijela godine” pojasnila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

50 posto

niže cijene nudit će se za brojne turističke usluge, od smještaja, prijevoza, do ugostiteljstva

U tijeku su prijave poslovnih subjekata koji će svoje ponude nuditi na web stranici posvećenoj akciji, a ona će uskoro biti aktivna i za korisnike. Za sudjelovanje se mogu prijaviti hoteli, privatni iznajmljivači, agencije, ugostitelji, parkovi, muzeji, galerije, prijevoznici, iznajmljivača plovila te subjekti zdravstvenog i liječilišnog turizma.

Fokus na domaće emitivno tržište, pogotovo nakon ponovnih restrikcija u putovanjima po Europi, ovih dana imaju sve europske turističke zemlje – na domaće goste računaju Španjolska, Italija, Austrija, pa i Velika Britanija, kako bi umanjile ogromne štete od zastoja u međunarodnom prometu. Doduše, radi se o zemljama sa značajno većim brojem stanovnika pa tako i putnika, koji već imaju naviku lokalnih putovanja.

Snažan doprinos

Hrvatska još uvijek većinu turističkog prometa ostvaruje od stranaca, a domaća putovanja predvode školska i poslovna putovanja, koja će u ovoj godini biti svedena na minimum.

Lani u listopadu domaći gosti su tako ostvarili 693.000 noćenja od ukupnih 3,8 milijuna noćenja, dok su na razini godine ostvarili udjel u noćenjima od 12 posto. U dosadašnjem dijelu 2020. godine, prema trenutnim podacima iz sustava eVisitor, domaći turisti ostvarili su 1,3 milijuna dolazaka te 9,6 milijuna noćenja, odnosno oko 20 posto ukupnih turističkih dolazaka i noćenja u 2020. godini.

“To je snažan doprinos i vjerujem da će projekt biti vrlo dobro prihvaćen i u narednim godinama, te da će pozitivno utjecati na povećanje turističke potrošnje unutar zemlje”, smatra direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Komentirajte prvi

New Report

Close