Najkorisnija osoba ona je koja zna komunicirati s drugima, jedan je od zaključaka Sanje Zdunić iz tvrtke L-Q, Leadership i coaching, koja je držala predavanje o kulturi vođenja timova i ljudi.
Cilj je jasan: izgraditi sretan, zdrav, motiviran, poduzetan i proaktivan tim ljudi. Mnogi, međutim, ne uspiju u tome i zato je potrebno raditi na svojem odnosu prema ljudima i poslu. "Kad sam prvi put postala direktorica, dobila sam sve što ide u paketu: visoke štikle, parking mjesto, vizitke. Dakle, sve ono što traži nezdrav ego", objasnila je Zdunić vlastiti put razvoja od direktorice do stručnjakinje za vođenje, coaching timova i upravljanje projektima.
I sama je priznala: "Radila sam i subotom i nedjeljom jer sam vjerovala da samo ja mogu napraviti posao. Doduše, da nisam pravila tako mnogo pogrešaka, danas ne bih bila barem mrvicu bolja osoba", kazala je pred poduzetnicima koji su došli naučiti kako biti bolji i uspješniji voditelji timova koji od njih neće stvarati poslušnike i nezadovoljnike, nego zadovoljne i motivirane ljude.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu