Tifon je na svojoj benzinskoj postaji u zagrebačkom Jankomiru otvorio prvu Fresh Corner trgovinu u Hrvatskoj, novi prodajni koncept trgovina koji mađarski MOL već primjenjuje u nekim zemljama regije.
Iz Tifona, koji je u stopostotnom vlasništvu MOL-a, najavljuju da će koncept Fresh Cornera uskoro ponuditi na svim lokacijama u Zagrebu i okolici, a potom i na ostalim Tifonovim benzinskim postajama.
"Za nas je bitno što želi hrvatski kupac, želimo razumjeti njegove potrebe i zadobiti njegovo povjerenje tako da smo postavili visoke standarde i ciljeve te primjenjujemo istu strategiju Fresh Cornera za sve zemlje istočne i srednje Europe", rekao je viši potpredsjednik za maloprodaju MOL Grupe Lars Högland, koji nije želio komentirati trzavice između mađarskog MOL-a i hrvatske Vlade oko Ine.
MOL Grupa je, ističe Högland, tržišni lider u Mađarskoj, Sloveniji i Hrvatskoj te ima drugu najveću prodajnu mrežu u Češkoj. Grupa ima dvije tisuće benzinskih postaja u 11 zemalja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu