Težak posao za novoga čelnika Baby Beefa, štete su 2 milijarde kuna

Autor: Marta Duić , 22. studeni 2021. u 11:35
Photo: Damir Spehar/PIXSELL

Cilj Udruge je nastaviti snažno brendirati hrvatsku junetinu i više je plasirati u domaće trgovine, restorane i hotele.

Na izbornoj skupštini u Gudovcu udruga Baby Beef koja okuplja oko 330 tovljača junadi izabrala je novog predsjednika – Zvonimira Širjana. On je jedan od najvećih domaćih proizvođača junadi, a na funkciji će zamijeniti Darka Celovca. Za zamjenika predsjednika izabran je Toni Raič, utemeljitelj udruge. Članovi Baby Beefa čine 90% sektora tovnog govedarstva u Hrvatskoj, godišnje uzgoje oko 120.000 junadi i ostvare više od milijardu kuna prihoda. Oko 50% proizvodnje izvozi se prodajom žive stoke na Bliski Istok i prodajom velikih količina u Italiju. Cilj Udruge je nastaviti snažno brendirati hrvatsku junetinu i više je plasirati u domaće trgovine, restorane i hotele. Radit će i na otvaranju novih tržišta poput turskog, izraelskog, alžirskog.

Širjan ističe, kako su, prema procjenama znanstvene struke, razmjeri šteta u stočarstvu ove godine 1,5-2 milijarde kuna. Iako je Ministarstvo poljoprivrede aktiviralo određene mjere i alate pomoći, to zasad nije dovoljno. Zbog toga se traži snažnija kontrola obilježavanja i deklariranja domaćih poljoprivrednih proizvoda u maloprodaji. Inače, u petak je Ministarstvo objavilo da je Europska komisija (EK) odobrila hrvatski program pomoći stočarstvu vrijedan 171 milijun kuna, a za potporu primarnim proizvođačima u sektoru stočarstva pogođenih pandemijom koronavirusa.

Komentirajte prvi

New Report

Close