Zloupotrebljava li tvrtka za vanjsko oglašavanje Anić Holding Plus dozvolu za postavljanje skela za obnovu svoje zgrade, spomenika kulture na Trgu bana Jelačića u Zagrebu, kako bi zaradila oglašavanjem? Pitanje je to koje je prije nekoliko dana između ostalih postavio Večernji list, a na koje će mjerodavni morati dati odgovor narednih tjedana.
Naime, nakon što je predsjednik zagrebačke Gradske skupštine Darinko Kosor kazao da su reklamni panoi na Trgu bana Jelačića gradska sramota koju će riješiti do iduće godine, mediji su uprli prstom u Anić Holding: 'Zarada, a ne obnova': Zabranit će ovu 'sramotu Zagreba'?.
"To je gradska sramota. Očito je da skele i panoi nisu postavljeni u svrhu obnove pročelja nego čiste zarade. Ali što je bilo, bilo je. Svakih šest mjeseci se izdaju privremene dozvole i može se vrlo brzo ustanoviti o čemu se u konkretnom slučaju radi. Potrudit ću se da iduće godine ne bude reklamnih skela ni na jednoj zgradi", kazao je Darinko Kosor, predsjednik Gradske skupštine. Pojasnio je da se za sada radi o političkoj inicijativi njegovog kluba zastupnika (HSLS-HSS), koji će pogurati u Skupštini.
Nakon što je njegova najava da će se obračunati s "nelegalnim oglašavanjem" dospjela u medije, na hrvatskim internet forumima pojavili su se komentari koji dovode u pitanje Kosorov interes u cijeloj stvari, "jer kao suvlasnik agencije za vanjsko oglašavanje želi više posla i više oglasa za svoju tvrtku". No, predsjednik Gradske skupštine za Poslovni.hr to je demantirao. Kaže da su to politička podmetanja i objašnjava kako je svoj udio u toj tvrtki prodao još 2006. te da se od tada ne bavi nikakvim privatnim biznisom.
Marketinška tvrtka Anić Holding Plus na svojim internet stranicama ima oglašene Wallscape panoe na tri mjesta na glavnom zagrebačkom trgu, a po jedan još u Zvonimirovoj ulici te u Rijeci na Žabici. Radi se o panoima koji se nalaze na skelama za obnovu zgrada. Bez skela, tih reklama tamo ne bi moglo biti jer se redom radi o zgradama koje imaju status spomenika kulture.
Raspitavši se po drugim marketinškim agencijama (iz Anić Holdinga nismo uspjeli dobiti komentar), saznali smo da je relativno teško odrediti koliko točno Anić može zaraditi od iznajmljivanja svoje skele. Naime, kako kaže jedna marketinška stručnjakinja iz tog sektora, gotovo nikada se ne prodaje jedno oglasno mjesto već čitavi paket. To se posebno odnosi na velike oglašivače, a što konkretni primjer panoa na Trgu bana Jelačića 15 i jest – jedan od vodećih mobilnih operatera.
"Zakup prostora na Trgu može biti samo dodatni bonus koji kompanija može ponuditi svojim klijentima u paketu s nizom drugih usluga oglašavanja", kaže marketinška stručnjakinja. Prema dostupnim podacima, Anić Holding ima dozvolu za skelu na svojoj zgradi do 18. travnja 2014. godine. Istovremeno, stanari kojima je zaklonjen pogled iz njihovih stanova kažu da su skele tamo već dvije godine i da su radovi već davno trebali biti završeni.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Na JELAČIĆ PLACU imamo hrpu šatora sa pećenim mesom i vinom ,Ako nam je gradonaćelnik iz GRUDA to je i razumljivo , samo treba još dovesti deset šlepera ilovaće i stajskog gnoja da JAPANSKI TURISTI snime DERNEK
Ili ćeš raditi što ti miki kaže ili te neće biti. A ovo ste lukavo smislili, natpis protiv reklame sa ogromnom slikom iste bez prikrivanja obilježja čija je.Kada se objavi da tornjevi sky office idu na međunarodno natjecanje nigdje ni riječi da je izvođač Tehnika d.d. Zagreb. Sramite se, dostignuće je dostignuće.
Čista korupcija! Digne se prašina oko jedne reklame i efekt rekalamiranja multiplicira se kroz sve medije. Privatni mediji to mogu raditi ali onaj tko je na proračunu to ne bi smio raditi.
Dakle Darinko, koji je tvoj motiv?
Uključite se u raspravu