LONDON – Britanski lanac supermarketa Tesco uvećao je vodstvo na području ponude neprehrambenih proizvoda u odnosu na konkurentsku Asdu, u vlasništvu vodećeg američkog maloprodajnog lanca Wal-Marta, objavila je tvrtka za istraživanje tržišta Verdict Research. Tesco je drugi najposjećeniji britanski prodavač robe za osobnu higijenu poput lakova za kosu i deozodoransa te treći kad su u pitanju proizvodi za kućanstvo te glazbeni i video uređaji. Kompanija je značajno proširila asortiman sproizvoda s ciljem uvećanja udjela na britanskom tržištu vrijednom 75 milijardi dolara godišnje. Asda se lani nije uspjela proširiti na tržištu neprehrambenih proizvoda.
(Bl)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu