A1 Hrvatska, telekom koji je u prvom tromjesečju unatoč zatvaranju svih fizičkih trgovina zadržao istu razinu prihoda, taj uspjeh dobrim dijelom duguje inovaciji koju je na tržište izbacio prije svega šest mjeseci.
Drugi po veličini telekom u Hrvatskoj objavio je da trećinu kompletne prodaje na online kanalima sada radi kroz A1 Virtual shop. Riječ je o novom tipu trgovine, koja kombinira mogućnosti fizičke trgovine, telesalesa i internetske trgovine.
Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije A1 Hrvatska izjavio je da im je prodaja preko te trgovine narasla četiri puta.
Uzlet novog formata
“A1 Virtual shopu se od početka travnja može pristupiti izravno i iz naše mobilne aplikacije Moj A1, koju koristi trećina naših korisnika i preko koje se prodaja udvostručila, ali prodaja preko virtualne trgovine se uistinu drastično povećala za čak četiri puta”, kaže Skender.
Nova vrsta trgovine, tzv. virtualna trgovina, omogućuje kupcima da uživo na svom zaslonu mobitela ili računala vide unutrašnjost A1 fizičke trgovine i prodavača te da s njim razgovaraju dok im on pokazuje proizvode koji ih zanimaju. Ovaj format trgovine kupcu nudi mnoge pogodnosti kupnje u fizičkoj trgovini kao i mogućnost da željeno plati i zatraži dostavu bez da napušta svoj dom.
‘Mreža je izdržala sve’
Uz A1 Virtual shop i mobilnu aplikaciju Moj A1 telekom je otkrio i da je iznadprosječan rezultat ostvario i prodajući preko klasične web trgovine. Tu mu se broj transakcija povećao za tri puta.
“Naša web trgovina i prije je vrlo dobro rasla, godišnje bi udvostručila promet, ali sada nam se tijekom protekla dva mjeseca prodaja kroz taj kanal povećala za tri puta”, kaže Skender.
Tomislav Makar, član uprave za tehniku A1 Hrvatska kaže da je ova kriza potvrdila koliko je važno provesti digitalnu transformaciju i koliko je pri tome ključna infrastruktura.
“Sada je važnije biti spojen nego biti fizički prisutan i ponosan sam što je mreža A1, zahvaljujući investicijama koje smo radili, to izdržala. Dosta mreža u Europi nisu”, kaže Makar dodajući da je to prepoznao i časopis Connect po čijem je izboru A1 proglašen najboljom mobilnom mrežom u Hrvatskoj.
Dodaje da je internetski promet skočio za više od 50 posto, telefoniranje za 61 posto, telefoniranje preko fiksnih linija se udvostručilo, a gledanje televizije povećalo za više od 400 posto, posebno HRT3 i SPTV-a zbog škole od doma. Navodi da se na dan potresa u Zagrebu telefoniralo kao u špici sezone kad je više od milijun turista u roamingu.
“Mi se nadamo da će Hrvatska frekvencije za 5G dodijeliti već u prvom tromjesečju 2021., jer sada je jasno koliko nam ta infrastruktura treba”, zaključuje Makar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu