Mardesign je tvrtka osnovana 2001. godine i bavi se izradom dokumentacije u brodogradnji za potrebe brodogradilišta i drugih projektnih ureda. Priča ove tvrtke krenula je djelatnika i kako se godinama povećavao broj klijenata kao i opseg posla to je rezultiralo povećanjem broja zaposlenih. Danas ima 27 djelatnika.
Ranka Vukasović Botica suvlasnica je i direktorica tvrtka Mardesign koju je osnovala još 2001.god sa suprugom Vedranom. Radeći sa najvećim i najboljim svjetskim firmama i dugo godina boraveći u inozemstvu (EU i USA) odlučili su dati jednu svoju viziju modernog i kvalitetnog inženjerskog ureda. Godinama su prisutni na zapadno europskom tržištu i prepoznati po svojoj kvaliteti i vjerodostojnosti. Ostvarili su i suradnju na vrlo zahtjevnim projektima od kojih su većina vrlo visoke konačne vrijednosti, a mnogi od njih su i prototipovi jedinstveni u svijetu.
Što za vas znači činjenica da je vaše poduzeća postalo nositeljem Certifikata bonitetne izvrsnosti za ovu godinu?
Sama činjenica da smo nositelji bonitetne izvrsnosti već drugu godinu za redom je potvrda uspješnog vođenja i poslovanja kao i da je i naš dugogodišnji rad i trud prepoznat ne samo od strane naših klijenata nego i od neovisnih klijenata kao što je Bisnode što samo daje veću težinu na ostvarene rezultate kao i poticaj za daljnjim usavršavanjem i napredovanjem.
Kako dolazite do novih kupaca i poslovnih partnera te kakve su reakcije na činjenicu da posjedujete Certifikat bonitetne izvrsnosti?
Da bi se došlo do novih klijenata u našem poslu morate imati par osnovnih uvjeta, a to je kvaliteta, održavanje ugovorenih rokova i konkurenta cijena, morate se reklamirati, posjećivati sajmove i jednostavno izgraditi svoju prepoznatljivost kako bi bili prepoznati u moru tvrtki koje se bore za isti posao.
Čime smatrate da ste zavrijedili poštovanje svojih klijenata i partnera?
U poslovanju uvijek imamo na umu da se poštovanje klijenata stječe godinama, a gubi trenutno. Sve je bazirano na vrlo jednostavnim pravilima kojih se morate držati, korektnost prema poslu a samim tim i klijenata. Ako to uspijete onda su vam sva vrata otvorena. Morate cijeniti svaki ugovor jednako ako ne i više od onoga koji vam daje taj ugovor.
Što biste istaknuli kao vaš najveći poslovni uspjeh?
Kao najveći poslovni uspjeh navela bi stalnu prisutnost u brodogradilištima u Njemačkoj i rad na novim objektima – prototipovima za plovidbu u Artic područjima kao i rad na offshore platformama za prikupljanje i transfer električne energije sa polja vjetroelektrana na moru : Borwin ,Helwin, Sylwin Dolwin kao jedina inženjerska firma ove vrste posla van Njemačke.
Također smatramo da je tajna našeg uspjeha u upornom i kvalitetnom radu. Radu ne samo na projektima nego i sa ljudima koji su ustvari najvažnija karika vjerujem svake tvrtke, počev od odabira ljudi pa do njihove stalne edukacije i usavršavanja što je neizostavni dio aktivnosti naše firme.
Atmosfera koju postignete na poslu je ta koju će te dobiti nazad kao odziv. Osobno sam željela stvoriti poslovnu atmosferu zadovoljnih djelatnika koji ne idu na posao sa grčem nego sa zadovoljstvom. Ako sam tome uspjela onda je to svakako jedan od mojih najvećih poslovnih uspjeha.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu