Svjetlan Stanić: ‘S novim kapacitetima idemo u širenje izvozne strategije’

Autor: Snježana Bičak/VL , 09. svibanj 2024. u 07:00
Predsjednik Vlade RH Andrej Plenković i Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe/M. Habljak/PIXSELL

Stanić grupa u nove proizvodne linije i modernizaciju uložila 12,8 mil. eura.

Stanić grupa predstavila je investiciju vrijednu 12,8 milijuna eura u nove proizvodne linije i modernizaciju Stanić Beverages tvornice u Jastrebarskom.

Zahvaljujući novim investicijama kojima je obilježen i 25. rođendan najpopularnijeg brenda hrvatskih sokova Juicy povećat će se broj radnih mjesta s trenutačnih 60 na budućih 100 i više.

Plan proizvodnje bezalkoholnih pića u Stanić Beverages tvornici u Jastrebarskom i Kreševu već za ovu godinu je više od 100 milijuna litara.

Nove proizvodne linije i cjelokupnu investiciju u Stanić Beverages tvornicu u Jastrebarskom svečano su otvorili predsjednik Vlade RH Andrej Plenković i Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe.

100

milijuna litara mininalni je plan proizvodnje u 2024.

Prvi sok u svijetu…
“Stanić grupa kontinuirano ulaže u modernizaciju proizvodnje, kvalitetu proizvoda i proizvodnih procesa te održiv način poslovanja u svim svojim kompanijama unutar grupacije. Jednaku dinamiku provodimo i u tvrtki Stanić Beverages koja je ponosni vlasnik brenda Juicy koji ove godine slavi 25 godina uspješnog poslovanja.

Zahvaljujući novim proizvodnim kapacitetima moći ćemo jačati našu poziciju na tržištu regije, ali i proširiti izvoznu strategiju koja nam je u fokusu posljednjih desetak godina. Budući da imamo vrhunske proizvode, ne poznajemo granice, jer kvaliteta je ono što će svaki potrošač prepoznati”, zaključio je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe koja je vlasnik brenda Juicy.

Investicijom u tvornicu Stanić Beverages u Jastrebarskom povećao se proizvodni segment s dvije na četiri proizvodne linije za proizvodnju sokova u staklu, briku i PET ambalaži. Nove proizvodne količine omogućit će daljnje širenje brenda Juicy na domaćem i inozemnim tržištima i grupaciju pozicionirati na vodeće mjesto po kapacitetima za proizvodnju prirodnih i voćnih sokova u regiji.

Na početku je Juicy proizvodio 2 milijuna litara godišnje te samo četiri artikla, a danas kad se sve nove linije puste u pogon, proizvodit će se više od 200 artikala i 100 milijuna litara godišnje za domaće i strana tržišta.

Uz povećanje proizvodnih kapaciteta, ova je investicija usmjerena i na održivu proizvodnju i na odgovorno ponašanje prema prirodi. Nova Tetra Stelo proizvodna linija omogućuje i novu ambalažu koja je napravljena od 70% biljnih materijala. Ujedno je Juicy prvi sok u svijetu koji će imati LightWing30 neodvojivi čep napravljen od 100% certificirane reciklirane plastike.

Od Kreševa do Maraske
Jasnu viziju razvoja brenda Juicy u sklopu Stanić grupe potvrđuju uspješni poslovni rezultati i činjenica da su Juicy sokovi najčešći odabir hrvatskih potrošača.

Brend Juicy osnovan je 1999., a tvornicu za proizvodnju sokova Juicy u Jastrebarskom 2013. akvizirala je Stanić grupa kao prvi korak planiranog razvoja grupacije u smjeru vlastite proizvodnje i distribucije pića.

Taj je smjer 2015. potvrđen i dodatno osnažen otvaranjem tvornice za proizvodnju sokova u BiH Kreševo, koja godišnje proizvodi više od 50 milijuna litara sokova i zapošljava 100 zaposlenika. Tvornica u Jastrebarskom je u posljednjih 25 godina proizvela gotovo milijardu artikala.

Investicijski ciklus Stanić grupe nastavio se 2021. preuzimanjem Maraske Zadar, čime se Stanić grupa širi na tržište jakih alkoholnih pića.

Komentirajte prvi

New Report

Close