Provođenjem Nacionalnog programa zaštite potrošača od 2013. do 2016. stvorili su se uvjeti da građani Hrvatske kao potrošači mogu donositi ekonomski opravdane i informirane odluke.
Ovo je zaključak opsežnog izvješća koje je Ministarstvo gospodarstva uputilo u javnu raspravu. U domeni sigurnosti i kvakvoće hrane afera zaražene salmonelom peradi na policama Lidla, koji je sam potaknuo nadležne da se slučaj objavi, dolazi na regulirani teren. Srpanjske izmjene Zakona o informiranju potrošača o hrani propisuju dodatne upravne mjere i prekršajne odredbe radi osiguranja učinkovitije provedbe službenih kontrola i zaštite potrošača.
Svi subjekti u poslovanju s hranom obvezni su pridržavati se svojih odgovornosti u pružanju informacija o hrani potrošačima u svim fazama proizvodnje, prerade i stavljanja hrane na tržište. To uključuje proizvođače, prerađivače, uvoznike, distributere, trgovce i ostale koji posluju s hranom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu