Poslovna 2021.
Jasminka Horvat Martinović, predsjednica Uprave Wiener osiguranje

Svi se moramo fokusirati na prilike, a ne na probleme

Sve je veća potreba za vanjskim partnerstvima u području novih tehnologija kako bi osiguratelji mogli ponuditi inovativne modele proizvoda.

Jasminka Horvat Martinović, predsjednica Uprave Wiener osiguranje
18. prosinac 2020. u 10:29
Foto: EMICA ELVEĐI/PIXSELL

Predviđanje trendova za sljedeću godinu izazovan je zadatak. Ali sa sigurnošću možemo reći da se sada, više nego ikad, cijeni sposobnost promjene i prilagodbe kompanija, moć integracije trendova u poslovanje te optimizam s fokusom na strateško planiranje i prilike.

Osigurateljna industrija i dalje je, na neki način, „konzervativna“ industrija, ali uslijed događaja u ovoj godini, promjene i prilagodbe u poslovanju odvile su se znatno brže. Potrebe, znanja i očekivanja klijenata mijenjaju se eksponencijalno i ta promjena je očigledna i konstantna. Iz našeg iskustva, vrijednosti koje su klijenti oduvijek cijenili kod kompanija traže i dalje – u komunikaciji i poslovanju uvijek je potrebno znanje, srdačnost i fleksibilnost. Međutim, uz svakodnevni razvoj digitalne tehnologije koja se integrira u sve aspekte naših života, rastu i stvaraju se nove potrebe koje klijenti očekuju od osiguratelja. Osim novog modela usluga i potencijalne dodane vrijednosti, klijenti traže jednostavne i inovativne proizvode prilagođene njihovom načinu života.

U Wieneru osluškujemo globalne trendove – od AI integracije u poslovne procese, edukacije zaposlenika za personaliziranu i dubinsku podršku klijentima te razvijanje novih vještina, prevencije kao oblika zaštite do modela pretplatničkih polica osiguranja koje funkcioniraju po principu Netflixa ili Spotifya. Stvara se i sve veća potreba za vanjskim partnerstvima u području novih tehnologija kako bi osiguratelji mogli ponuditi inovativne modele proizvoda. Kako bi to partnerstvo funkcioniralo, potrebna je i in-house prilagodba – interni timovi moraju biti kompetentni za suradnju s vanjskim Insure-Tech kompanijama kako bi konačan proizvod bio u potpunosti funkcionalan.

Uz praćenje trendova i strateško planiranje, za uspjeh u sljedećoj godini nužno je osvrnuti se na ovu i iz ovih događaja izvući najbolje, a zatim poučeni iskustvom, snažno krenuti u novu godinu imajući stalno na umu da je jedino promjena konstantna. Kad pogledamo rezultate Wiener osiguranja, s ponosom mogu zaključiti da su Wienerovci sve promjene dočekali otvoreno. Adaptirali smo se brzo i pokazali stručnost i srčanost kad je bilo najpotrebnije. Zaključno, vjerujem da se svi moramo fokusirati na prilike, a ne na probleme i da je, uz sve navedeno, to put prema uspjehu i u sljedećoj godini.

New Report

Close