Sve više žalbi potrošača u Hrvatskoj

Autor: Darko Bičak , 15. ožujak 2018. u 21:59
Ilija Rkman/Slavko Midžor/PIXSELL

Telefonski operateri i internetske trgovine najviše varaju.

Sve više raste broj upita i pritužbi hrvatskih potrošača, a lani ih je bilo više od 25 tisuća, kazao je Ilija Rkman, predsjednik saveza Potrošač – Hrvatskog saveza udruga za zaštitu potrošača, a povodom Svjetskog dana zaštite potrošača, koji se obilježava 15. ožujka.

Dodao je da je prisutan trend rasta broja pritužbi koje su sve složenije.

Kako je Rkman izjavio za agenciju Hinu, potrošači se najčešće žale na elektroničke komunikacije, trgovinu, internetsku trgovinu, sklapanje potrošačkih ugovora izvan poslovnih prostora trgovaca, materijalne nedostatke i jamstva proizvoda, komunalne usluge, ovrhe, financijske i usluge osiguranja, nepoštenu, zavaravajuću i agresivnu poslovnu praksu, kršenje kodeksa etike poslovanja te turističke i ugostiteljske usluge.

Komentirajte prvi

New Report

Close