Sve više domaćih tvrtki koristi GREEN MARK

Autor: Poslovni.hr , 30. travanj 2014. u 14:07
Croenergo.eu

Interes gospodarstvenika i krajnjih potrošača za teme zelenog gospodarstva u sve većem je usponu, sudeći po podacima o preuzimanju kataloga hrvatskih nositelja GREEN MARK-a, a koje je objavila specijalizirana medijska agencija za energetiku i okoliš ENERGO MEDIA SERVIS.

Autor: © Portal croenergo.eu (T.M.) / ENERGO MEDIA SERVIS

Interes gospodarstvenika i krajnjih potrošača za teme zelenog gospodarstva u sve većem je usponu, sudeći po podacima o preuzimanju kataloga hrvatskih nositelja GREEN MARK-a, a koje je objavila specijalizirana medijska agencija za energetiku i okoliš ENERGO MEDIA SERVIS. Ta je agencija 08. travnja ove godine predstavila elektronsko izdanje kataloga 67 hrvatskih nositelja GREEN MARK-a koje je do danas preuzelo više od 10.000 korisnika.

GREEN MARK – SIGN OF EXCELLENCE je obilježje održive usluge, proizvoda ili tehnologije radi stvaranja dodane vrijednosti, promicanja, povećanja konkurentnosti i tržišnog plasmana istih. GREEN MARK dodjeljuje se pravnim osobama za usluge, proizvode ili tehnologije u svim oblicima gospodarske aktivnosti na području Republike Hrvatske sukladno kriterijima za dodjelu. Oznaka se dodjeljuje pravnim osobama, osim za usluge, proizvode ili tehnologije, i za održivu proizvodnju, skladištenje, distribuciju i potrošnju električne i toplinske energije.

GREEN MARK zajednički su osmislili djelatnici i savjetnici tvrtke Energo Media Servis te Saveza za energetiku Hrvatske. Uvođenje oznake započelo je 01. kolovoza 2011. godine donošenjem Pravilnika o dodjeli istoimene oznake i u nastojanju da na hrvatskom tržištu, a dijelom i radi PR-ovskog booma zelenih usluga, proizvoda i tehnologija, zapravo započne proces odvajanja zelenoga od onoga što to nije te da se na takav način krajnjim potrošačima jamči održivost onoga što nabavljaju.

 

"Vodeći se idejom dugoročno održivog poslovanja, HEP Opskrba želi zadovoljiti potrebe svojih kupaca, kako gospodarstva, tako i građana, ne ugrožavajući pri tome buduće generacije. Drago nam je da su naša ulaganja u inovativne proizvode i usluge u području zelenog gospodarstva, zaštite okoliša i energetske učinkovitost prepoznali brojni kupci, te na taj način potvrdili da i oni slijede put održivog razvoja. U samo godinu dana otkako smo predstavili ZelEn, zelenu energiju iz obnovljivih izvora,više od 20 hrvatskih kompanija je odabralo upravo ovaj proizvod, a svakodnevno dobivamo i nove upite. Krenuli smo i s gradnjom punionica ELEN na kojima će se električna vozila puniti energijom dobivenom također iz obnovljivih izvora. Na ovaj način ćemo povezati cijelu Hrvatsku, priključiti se europskoj energetskoj autocesti i pridonijeti smanjenju emisija CO2 i očuvanju okoliša. No, to je tek uvod u našu viziju održivog razvoja, stoga možete očekivati da ćemo oznaku GREEN MARK s ponosom nositi dugi niz godina", istaknula je Tina Jakaša, direktorica tvrtke HEP Opskrba d.o.o..

 

"O rezultatima pilot projekta zagrebačkog sustava javnih bicikala svjedoči 3.500 zadovoljnih korisnika koji očekuju ekspanziju mreže u Zagrebu. Dugoročni cilj nam je s postojećih 12 već do sredine sljedeće godine proširiti mrežu na oko 40-50 stanica kako bismo stali uz bok velikim europskim metropolama. GREEN MARK za nas predstavlja veliko priznanje za doprinos smanjenju emisije C02, prometnih gužvi i pozitivnog utjecaja na zdravlje građana. Ujedno predstavlja i krunu uspjeha našeg startup-a jer se bliži prva godišnjica od dana pokretanja projekta kada smo ispred Tehničkog muzeja pustili u rad prvi sustav javnih bicikala u Hrvatskoj", istaknuo je Krešimir Dvorski, direktor tvrtke Sustav javnih bicikala d.o.o..

 

"Eko Taxi, kao prvi i jedini ekološki taksi prijevoznik u Hrvatskoj koji koristi hibridna vozila, s ponosom nosi oznaku GREEN MARK. Ponosni smo upravo zbog činjenice da smo prepoznati kao kompanija koja iskazuje visoku ekološku svijest i brigu o okolišu. Držeći se visokih standarda za što boljom kvalitetom usluge ova oznaka znači dugotrajnu vrijednost i omogućuje razvoj zelenog i konkurentnog gospodarstva za koji se Eko Taxi opredijelio. Od samih početaka, vrijednost i filozofija tvrtke je postati vodeća hrvatska autotaksi kompanija usredotočena na održivi razvoj, a dodijeljeni GREEN MARK potvrda je našeg truda i znak da se razvijamo i rastemo u željenom smjeru. GREEN MARK znači veliku prepoznatljivost Eko taxija kao zelenog branda i dodatni nam je poticaj za daljnji rad i napredak te prije svega za pružanje što kvalitetnije usluge našim klijentima", istaknuo je Mislav Munivrana, direktor tvrtke Eko prijevoz d.o.o..

 

"Vodeća smo tvrtka u projektiranju rasvjetnih rješenja s naglaskom na energetsku učinkovitost, što nas obvezuje da pratimo razvoj naprednih tehnologija te iste implementiramo u naše projekte. Pri tome ne smijemo zanemariti ergonomiju samog prostora koji projektiramo, njegovu funkciju te ugođaj unutar samog prostora, odnosno moramo postići uravnotežen koncept rasvjete. Uravnoteženi koncept rasvjete definira rasvjetno rješenje koje kao alat maksimalno koristi ljudima, a da pri tome ne škodi okolišu. Postizanje ovih ciljeva zahtijeva savršenu kombinaciju znanstvenih spoznaja, tehničkih inovacija i obilje dizajnerskih ideja – kao i osjećaj odgovornosti prema okolišu i samom čovjeku. GREEN MARK ulijeva sigurnost našim klijentima te jamči da smo ekološki i društveno osviještena tvrtka, što nam daje dodanu vrijednost na tržištu.", istaknuo je Miran Kovaček, mag.ing.el., direktor tvrtke Telektra d.o.o..

 

"Mi u Arena Centru poznati smo po razvijenoj ekološkoj svijesti o čemu najbolje govori naša praksa. Prvi smo šoping centar koji je kroz projekt "Urbani vrtovi" dio svoje zelene površine namijenio besplatnom korištenju građana. Arena Centar je ponosni vlasnik GREEN MARK-a, domaćin prvog hrvatskog green-tech i green-lifestyle sajma te mjesto održavanja brojnih zelenih akcija i radionica. Uz veliki broj modnih, gastro i zabavnih sadržaja, Arena Centar je najzeleniji centar u Hrvatskoj, što je prepoznato u javnosti. Arena Centar GREEN MARK komunicira u svim svojim kampanjama, što je odlučujuće za veliki broj naših posjetitelja koji svoje kupovne odluke temelje na savjesnom i ekološkom pristupu. S ponosom možemo reći da smo 2013. godinu završili s brojkom od 8,5 milijuna zadovoljnih posjetitelja, koji znaju da Arena Centar pruža više od shoppinga i zabave. Svjesni smo da se održivi razvoj temelji na brizi za okoliš i društvo, zato smo i postali primjer društveno odgovornog shopping centra.", istaknuo je Mike Pugh, direktor ARENA Centra.

 

"GREEN MARK nam je vrlo vrijedan za imidž komunikaciju te nam je osobito drago što i u Hrvatskoj postoji vrednovanje poslovanja koje se temelji na ekoprincipima. Naš je ponos još veći jer se GREEN MARK odnosi na naše cjelokupno poslovanje budući da su eko standardi inkorporirani u našu poslovnu viziju i misiju, kao i u temeljne vrijednosti tvrtke", istaknula jeJadranka Boban Pejić, predsjednica Uprave Biovege d.o.o..

Službeni popis nositelja GREEN MARK-a s pripadajućim uslugama, proizvodima i tehnologijama nalazi se u Registru u uredu Saveza za energetiku Hrvatske ili na sljedećem linku. Katalog svih hrvatskih nositelja oznake možete preuzeti na sljedećoj poveznici ili ga preuzeti u (.pdf) formatu u nastavku.

Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_palacg]

New Report

Close