A1 Hrvatska ove godine slavi 25 godina postojanja. Tadašnji VIPnet donio je inovacije koje su promijenile našu svakodnevicu i postavile novi standard u industriji. Kroz godine prošli smo uspješno kroz razne izazovne trenutke, a takvim tempom nastavljamo i dalje.
U narednom periodu se na svjetskoj razini očekuje pad cijene novca, što je svakako dobro za daljnje investicije. Ipak, sve glasnije se govori o nadolazećoj recesiji. Iako su gospodarska kretanja u zadnje dvije godine bila povoljnija od očekivanja, nagovještaj pogoršanja, odnosno recesije, rezultirat će povećanim oprezom igrača na globalnom tržištu.
Što se tiče A1 Hrvatska, naš investicijski ciklus ostaje i dalje snažan. Glavni fokusi u 2025. bit će daljnje širenje gigabitne fiksne mreže i jačanje prisutnosti u ICT segmentu, u kojem smo ove godine ostvarili rast od 50% u odnosu na 2023. Također, s dodatnim ulaganjima u modernizaciju mobilne mreže, A1 će nastaviti jačati poziciju kroz inovativne usluge i proizvode koji korisnicima donose dugoročnu vrijednost.
Uskoro planiramo milijun kućanstava u RH priključiti na našu fiksnu mrežu visokih kapaciteta, što će omogućiti ne samo brži internet, već i stabilniju povezanost, a to je ključno za privatne i poslovne korisnike. Neprekidno radimo na proširenju optičke mreže i modernizaciji kabelske infrastrukture i u ruralnim područjima.
Uspješno smo proveli projekte sufinancirane sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj, osiguravajući optičku mrežu za više od 45.000 korisnika u Ivanić-Gradu, Kaštelima i Solinu. U budućnosti planiramo dodatna ulaganja u optičku infrastrukturu kroz sufinanciranje iz NPOO-a 2021.–2026. Konkretno, A1 će graditi mrežu u Županji i nekoliko lokacija u Šibensko-kninskoj županiji, čime ćemo povezati više od 25.000 novih korisnika.
U svjetlu brzorastućih tehnoloških promjena, prilagodba poslovanja kroz uvođenje modernih tehnologija, poput AI, bit će presudna. Naš cilj ostaje isti – pružiti vrhunsku uslugu, osigurati dugoročni rast i stabilnost te kontinuirano unaprjeđivati iskustvo naših korisnika.