Trgovina obućom Deichmann u Hrvatskoj je u 2015. godini ostvarila 297 milijuna kuna prometa, što je rast od 4,2 posto u odnosu na 2014., izvijestili su u srijedu iz te tvrtke.
U 34 prodavaonice, Deichmann je u Hrvatskoj lani prodao 1,64 milijuna pari cipela, čak 40.000 više nego prethodne godine.
Usporedi li se to s brojem stanovnika, svaki treći Hrvat nosi Deichmannove cipele, ističu iz tvrtke.
Deichmann je rast zabilježio i u broju zaposlenih pa tako trenutno u Hrvatskoj ima 251 zaposlenika, dok ih je u 2014. bilo 242.
"Jako smo zadovoljni ovim rezultatom. Od kada smo u Hrvatskoj 2012. godine preuzeli vodeću ulogu na tržištu, godinu za godinom učvršćivali smo svoju poziciju, jer se dosljedno prilagođavamo potrebama kupaca", izjavio je direktor Deichmanna Boris Kopič.
Deichmann je u Hrvatskoj prisutan od 2007. i od tada stalno raste, a trenutačno u Hrvatskoj ima 34 prodavaonice.
Planovi za ovu godinu obuhvaćaju širenje mreže pa će tako prve Deichmannove prodavaonice u svojim gradovima dobiti građani Bjelovara i Pule, navode iz tvrtke.
Deichmann grupa u 2015. rasla za 8,3 posto
Deichmann trgovina obućom u Hrvatskoj pripada Deichmann grupi sa sjedištem u Essenu. To obiteljsko poduzeće najveći je trgovac obućom na malo u Europi, a osim u 23 europske zemlje, uspješno posluje i u SAD-u.
Promet grupe u 2015. godini je porastao za 8,3 posto na 5,3 milijarde eura.
U 2015. godini grupa je prodala više od 172 milijuna pari cipela u prodavaonicama i online-trgovinama.
Na kraju 2015., grupa je imala 3.710 prodavaonica, čak 110 više nego prethodne godine. Broj zaposlenika je također porastao za 1.150 pa je Deichmann grupa prošlu godinu završila s 37.300 zaposlenih.
Ulaganja će se nastaviti i ove godine, a Deichmann će investirati oko 233 milijuna eura u međunarodnu infrastrukturu, navodi se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Prosle godine u ovo vrijeme rekalamirali su Milanovica, Mrsica, Vrdoljaka, Marasa… Danas reklamiraju prodavnicu cipela.
I to je neki napredak.
Zelim Daihmanu da prodje bolje od predhodnika 🙂
Uključite se u raspravu