Čekanje odgovora kineskog brodograditelja CSIC-a o eventualnim planovima za Uljanik nije više argument koji čuva tvrtke pulske grupacije od stečaja.
Jučer su otvorena nova dva, nad Uljanik TESU-om i Uljanik Strojogradnja Dieselom.
Prethodno su proglašeni stečajevi za Uljanik PIS i Uljanik Proizvodnju opreme. Sutkinja pazinskog trgovačkog suda koja je vodila slučaj TESU-a i Strojogradnje Tijana Licul držala se slova zakona i unatoč prijedlozima za odgodu, proglasila je stečaj.
No, za ove tvrtke, ako je suditi po informacijama koje su iznosili predstavnici uprave i privremeni stečajni upravitelji, postoji mogućnost da se u stečaju nastave pregovori koji su u tijeku s potencijalnim strateškim partnerima.
U slučaju TESU-a vrlo ozbiljni razgovori s talijanskim IPS-om, koji je iskazao i dobru volju da pomogne oko deblokade računa TESU-a. No, kako se čeka rješenje za cijelu Uljanik grupu i ishod sa CSIC-om, pregovori s IPS-om nisu dovršeni.
U slučaju Strojogradnje Diesel, tvrtke nastale spajanjem pulske Strojogradnje i riječkih Motora i dizalica, vidljiva je podjela na te dvije lokacije i nastojanje Riječana da se uz oslanjanje na 3. maj na tamošnjoj lokaciji nastavi s radom.
Nadu oni polažu na dugogodišnju suradnju s kupcem Warcila, tvrtke koja je u vlasništvu kineske tvrtke Vinterthour Gas&Diesel iz Švicarske. Osim toga, dostavljen je i dopis tvrtke Kunc koja nudi nastavak prethodne dobre suradnje. Idući tjedan, pak, slijede nova ročišta i odluke o stečaju Uljanik Brodogradilišta te krovne tvrtke Uljanik d.d., za koje su, premda suispunjeni uvjeti za stečaj, suci odlučili biti strpljivi i pričekati odgovor iz Kine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.malo teško savladavam kineski, iako google to radi ne-loše:
“..Iskustva europskih brodogradilišta u izgradnji brodova za kružna putovanja nedostaju u kineskim brodogradilištima, a stjecanje Uljanika ima određenu vrijednost za CSIC, koji se priprema za ulazak na tržište krstarenja. Osim toga, s obzirom na zemljopisne prednosti brodogradilišta Uljanik, to je dobra prilika da CSIC uđe na europsko tržište brodogradnje povoljnije za europske brodovlasnike. Međutim, troškovi upravljanja europskim tvrtkama, korporativnom kulturom i sindikalnim sustavima mogu biti važna pitanja za kineske tvrtke u budućnosti.
Prema podacima Međunarodne brodske mreže, brodogradilište Uljanik ima samo 4 preostala narudžba, uključujući i jedan preostali brod CLDNRoRo, dvije avanturističke jahte Scenic Cruises i jedan roll-on brod tvrtke KTZ Express. 3. Brodogradilište Maj ima samo jedan ručni nalog.?..
E Marijo moja, pusti se ti sudaca i ročišta, čitaj kineske novine dok je ovako sunčano 🙂
http://www.sofreight.com/news_33824.html
Davidu Komšiću smanjena kazna za 5 godina ili 60 mjeseci. Plaćeno ??? Pa 2/3 itd i ološ je vani za 10-ak ili 12 godina. Kaj ovo ne potiče ubojstva ?
Uključite se u raspravu