Nakon potpune liberalizacije teretnog željezničkog prometa u široj regiji, državne željeznice Slovenije, Hrvatske te Srbije su izgubile značajan udio na svojem matičnom tržištu te pokušavaju naći modele za veću konkurentnost.
Na tom tragu su i pregovori Slovenskih željeznica Cargo, HŽ Carga te Srbije Carga i AGIT-a o mogućnosti da se oživi prijevoz robe na željezničkom Koridoru 10 koji prelazi kroz tri zemlje.
Najrječitiji su bili u Srbiji gdje procjenjuju da bi pilot projekt mogao zaživjeti već od 1. ožujka ove godine, a da će njegov razvoj ovisiti o interesu klijenata.
U Srbiji očekuju da bi se mogla uvesti posebna linija na relaciji Ljubljana Zalog – Beograd ranžirni kolodvor.
U hrvatskoj kompaniji HŽ Cargo su puno tajnovitiji te potvrđuju da se pregovara, ali da su pregovori još u tijeku te da zasad ne žele izlaziti s detaljima te da će o konkretnim dogovorima javnost izvijestiti po završetku pregovora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu