Zagreb će potkraj svibnja dobiti još jedan veliki trgovački centar: Supernovu u Buzinu površine 30.000 četvornih metara.
Kako objašnjava Ines Bakić Zubak, menadžerica Supernove Zagreb, projekt obuhvaća klasični trgovački centar i trgovački park, a što je prvi takav sadržaj u Zagrebu. U projekt je ukupno uloženo 50-ak milijuna eura, a u novom će centru zaposlenje naći 500 ljudi. Bakić Zubak tvrdi kako je dosad iznajmljeno 90 posto poslovnoga prostora, a u trgovačkom centru i parku svoje će mjesto naći 40-ak trgovačkih brendova predvođenih prehrambenim divom Intersparom. Prvotna ideja projekta bila je da Supernova u Buzinu bude najveći trgovački centar u Hrvatskoj s površinom od 262 tisuća kvadrata. No, početkom 2012. radovi na tom projektu zaustavljeni su zbog gospodarske krize i procjene da u Zagrebu postoji i previše trgovačkih kvadrata.
Kako je istaknula voditeljica centra, prijašnji projekt obuhvaćao je i neke dodatne sadržaje, no zbog novonastale situacije ideja o šoping centru i parku pokazala se najboljom i najprihvatljivijom opcijom. "Projekt koji je trenutačno u završnoj fazi nastao je prema nacrtu afirmiranog arhitektonskog ureda Domenig&Wallner, obuhvaća i 750 besplatnih parkirnih mjesta ispred trgovina centra te ukupno 300 parkirnih mjesta u garaži. Važno je istaknuti zahvalnu lokaciju objekta, u samoj blizini grada Zagreba i neposrednoj blizini Velike Gorice, odnosno Zračne luke Pleso, čime pokriva potrošače dvaju velikih gradova. Usto, Supernova Zagreb ima izravan pristup autocesti A3, a u blizini će biti postavljena i autobusna stanica, pa će biti olakšan pristup svim posjetiteljima", kaže Bakić Zubak.
U Supernovi kažu kako, s obzirom na uspješno poslovanje njihovih centara u Hrvatskoj (Varaždin, Karlovac, Sisak, Slavonski Brod, Zadar, Šibenik), očekuju da će i Supernova Zagreb nastaviti uspješan niz. Ističu trgovački park kao integrirani dio centra koji će potrošačima omogućiti ciljanu, a time i jeftiniju kupnju. Budući će kupci, naime, imati priliku parkirati izravno ispred željene trgovine, obaviti šoping i nastaviti dalje, čime štede i vrijeme i novac. Trgovački park, kaže Ines Bakić Zubak, predstavlja inovaciju na tržištu šoping centara u Zagrebu. U njemu će biti smješteno 15-ak trgovina, dok će ostali lokali biti u klasičnom trgovačkom centru. Sadašnji projekt prva je faza realizacije trgovačkog centra, kažu investitori. Ne isključuju i nastavak gradnje ako se ukaže potreba jer postoje pretpostavke za to.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu