Stvari koje bi svaki hrvatski proizvođač namještaja trebao znati

Autor: Poslovni.hr , 30. siječanj 2014. u 12:10
Isječak iz prezentacije Darka Motika sa Šumarskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Darko Motik u znanstvenome radu bavi se istraživanjem tržišta drvnih proizvoda, planiranjem proizvoda i proizvodnih programa te ekonomskom problematikom u poduzećima za preradu drva i proizvodnju namještaja.

Darko Motik sa Šumarskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, na konferenciji 'Hrvatski namještaj' u organizaciji Poslovnog dnevnika predstavio je zanimljivu prezentaciju koju u cijelosti donosimo u prilogu članka (moguć je download prezentacije).

Darko Motik u znanstvenome radu bavi se istraživanjem tržišta drvnih proizvoda, planiranjem proizvoda i proizvodnih programa te ekonomskom problematikom u poduzećima za preradu drva i proizvodnju namještaja.

U prezentaciji Motik donosi analizu tržišta namještaja u Hrvatskoj, koja kaže da je svjetska proizvodnja namještaja u 2012. godini iznosila oko $ 450 milijardi. Najveći proizvođači namještaja u svijetu su Kina, SAD, Italija, Njemačka, Indija, Japan, Francuska i Poljska.

Najveći svjetski izvoznici namještaja su Kina, SAD, Njemačka, Francuska, Velika Britanija i Japan.

U prezentaciji su na jednom mjestu navedeni podaci koje bi svaki hrvatski proizvođač namještaja trebao uzeti u obzir: ukupna vrijednost izvoza namještaja iz EU (11.325 milijardi EUR) na međunarodna tržišta, koje su najznačajnije zemlje koje izvoze namještaj u zemlje EU (14.227 milijardi EUR), vrijednosti proizvodnje pojedinih skupina namještaja Republike Hrvatske u 2012. godini, omjer između izvoza i uvoza namještaja u razdoblju 1994 – 2012. godine, zastupljenost u izvozu pojedinih skupina namještaja u 2012. godini i slično. 

Prezentaciju možete downloadati, nalazi se u priloženom dokumentu. 

U prezentaciji je dan i zanimljiv podatak o tome tko u domaćinstvima odlučuje o kupnji namještaja.

Komentirajte prvi

New Report

Close