Više od 90 posto vozača električnih vozila spremno je promijeniti navike pri odabiru restorana, kafića ili smještaja

Autor: Poslovni dnevnik , 25. siječanj 2025. u 08:04
Foto: Pixabay

Cilj akcije jest unaprijediti infrastrukturu i pozicionirati Hrvatsku kao modernu i zelenu turističku destinaciju.

Hrvatska udruga za e-mobilnost Strujni krug ponovno je pokrenula inicijativu za proširenje mreže punionica za električna vozila, uoči iduće turističke sezone, priopćeno je Poslovnom dnevniku.

Cilj akcije jest unaprijediti infrastrukturu i pozicionirati Hrvatsku kao modernu i zelenu turističku destinaciju, privlačnu za ekološki osviještene putnike, kaže se u priopćenju udruge.

“Strujni krug” iznosi da Hrvatsku godišnje posjećuje više od 70 tisuća turista s električnim vozilima, dok Europa trenutačno ima više od četiri milijuna registriranih električnih automobila.

U takvoj situaciji dostupnost punionica postaje jedan od ključnih faktora za razvoj turizma i gospodarstva, kažu u udruzi. Napominju da vodeće platforme za rezervaciju smještaja već omogućuju filtriranje prema dostupnosti punionica.

Prema istraživanju Strujnog kruga, više od 90 posto vozača električnih vozila spremno je promijeniti navike pri odabiru restorana, kafića ili smještaja ako objekti imaju ugrađene punionice.

Komentirajte prvi

Još vijesti

New Report

Close