Ukoliko im isporuči pogrešan obračun, dostavi ga s zakašnjenjem ili prekrši bilo koji drugi ugovoreni uvjet kvalitete usluge, domaći mali i srednji poduzetnici koji struju kupuju od HEP Opskrbe u budućnosti će od te kompanije moći naplatiti obeštećenje.
Radi se o tek jednoj od više važnih promjena Općih uvjeta opskrbe HEP Opskrbe – dominantnog domaćeg opskrbljivača električnom energijom u poslovnom sektoru. Novi Opći uvjeti na snagu će stupiti 1. rujna, a kako naglašavaju u HEP-ovom poduzeću doneseni su zbog nužnsti usklađivanja s novom zakonskom regulativom. Ipak, iako su te promjene generalno usmjerene k boljoj zaštiti potrošača, neke nove odredbe rezultirat će i povećanjem odgovornosti samih kupaca. Primjerice, HEP Opskrba će s malim poduzetnicima sklapati ugovore na rok od dvanaest mjeseci, koji će se – ukoliko nijedna od strana to pismeno ne zatraži najmanje trideset dana prije isteka – produljivati za novih 12 mjeseci i tako neograničen broj puta. Temeljem takvog trajanja ugovora HEP će kupcima odobravati određene popuste na osnovnu cijenu, no ako ga kupci odluče raskinuti samoinicijativno, prije njegovog redovnog isteka, bit će dužni vratiti cjelokupni iznos koji su temeljem tog popusta dobili za vrijeme trajanja ugovora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Znači, još će više potrošača napustiti HEP….
Uključite se u raspravu