Predsjednik HDZ-a Tomislav Karamarko je na današnjem okruglom stolu u Splitu pod nazivom „Razvojni potencijali Dalmacije“ istaknuo kako je izgradnja tunela, kojima bi se obala povezivala s otocima ali i otoci međusobno, strateški projekt HDZ-a jer bi se unaprijedio razvoj turizma, spriječilo iseljavanje s otoka i zaposlila građevinska industrija.
„To nisu klasični tuneli, nego su cijevi koje se polažu na morsko dno i zapravo se radi o funkcionalnim prometnicama kakve već postoje u svijetu, primjerice u Japanu ili Kanadi“, rekao je Karamarko.
On je pojasnio kako se ovakvim tunelima ne bi spajali svi otoci nego oni za koje se donese strateška odluka te je u tom kontekstu spomenuo relacije Pelješac-Korčula, Split-Brač, Brač –Hvar i Zadar –Ugljan.
Na pitanje kako komentira ocjenu premijera Zorana Milanovića da su podvodni tuneli „fantazija i svemirski projekt“, Karamarko je kazao kako je zgrožen takvom izjavom.
„To je njegovo vizionarstvo razine predsjednika kućnog savjeta, jer premijer Milanović ne shvaća veličinu i snagu razvoja Dalmacije nakon što bi se podvodni tuneli izgradili“, ustvrdio je Karamarko.
On je kao HDZ-ove razvojne projekte, koje je nazvao hrvatski new deal, spomenuo i navodnjavanje Slavonije i Like te izgradnju mreže spalionica, što će sutra biti predstavljeno u Zagrebu.
„Planiramo graditi spalionice otpada po najnovijoj njemačkoj metodi koja uopće ne proizvodi CO2, a kojom se proizvodi niz produkata koji se dalje prodaju, što znači da bi projekt nakon nekoliko godina bio isplativ“, objasnio je Karamarko.
Na današnjem je okruglom stolu u Splitu, koji je organizirala je Zaklada Hrvatskog državnog zavjeta, saborski zastupnik Domagoj Ivan Milošević (HDZ) je najavio kako će se, nakon što se HDZ vrati na vlast, ta stranka zauzeti da se Ministarstvo turizma premjesti u Split, a Ministarstvo poljoprivrede u Osijek.
Đuro Njavro, dekan Zagrebačke škole ekonomije i managementa, u svojoj je diskusiji istaknuo kako Hrvatska nakon ulaska u EU 1. srpnja treba obnoviti ideju o gradnji jadransko-jonske ceste te za taj projekt lobira za sredstva iz fondova EU-a.
„Između Venecije i Dubrovnika gradit će se luka za ukrcaj na kruzere, a mi imamo tri grada koja mogu konkurirati za takvu luku – Split, Šibenik i Zadar, te bi bilo iznimno važno da se ona gradi u Hrvatskoj jer bi to produžilo turističku sezonu“, rekao je Njavro.
Stjepan Šterc, profesor Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu, upozorio je kako u Dalmaciji neće biti ozbiljnijeg razvoja turizma bez plinifikacije koja bi omogućila jeftinije zagrijavanje izvan ljetnih mjeseci što bi produžilo turističku sezonu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.….Jednu stvar nije rekao a koja je slažete se jako bitna,
tko bi to platio gospodo iz kradezea?
Pozdrav,
Ma Linic & Co su u predizbornoj kampanji govorili kako novca ima samo ga treba znat pametno preusmjerit. Od kada je na vlasti zaduzio nas je 6 miljardi eura i slusam jucera jos ce 12 miljardi kuna kroz ljetne mjesece.Znaci novac nije problem.
Podmorski tuneli. Prave se od cijevi…koje plivaju, i to samo popodne a ne jutri. Jutri su na dnu mora o miruju. Ovaj Karamarko je krkan samo takav. Spalionice koje ne proizvode CO2, nego CO3…ha, ha ha….
čuo sam da i
“svemirski progam”
kao ideja nije tak daleko…
za početak bit će osnovana jedna “agencija”…
Ovakvu glupost nisam dugo pročitao.
Jednu stvar nije rekao a koja je slažete se jako bitna,
tko bi to platio gospodo iz kradezea?
Pozdrav,
Uključite se u raspravu