Stranci najviše oglašavaju u RH, među 10 najvećih 2 domaća imena

Autor: Poslovni.hr , 23. ožujak 2013. u 11:06
Photo: Marijan Susenj/PIXSELL

Svjetska financijska kriza natjerala je gotovo sve kompanije na smanjenje marketinškog budžeta, međutim gledajući ljestvicu najvećih oglašivača stvari se nisu značajno promijenile u odnosu na 2011. godinu, piše portal Ja trgovac.

Svjetska financijska kriza natjerala je gotovo sve kompanije na smanjenje marketinškog budžeta, međutim gledajući ljestvicu najvećih oglašivača stvari se nisu značajno promijenile u odnosu na 2011. godinu, piše portal Ja trgovac.

Deset najvećih oglašivača i dalje čine većinom velike inozemne kompanije, a među deset najvećih našla su se i dva domaća imena: na prvom mjestu nalazi se Agrokor, dok je na sedmom Podravka grupa, piše portal.

Agrokor je po potrošnji vodeći oglašivač u Hrvatskoj, što nije iznenađujuće s obzirom da se ova kompanija oglašava u najzastupljenijim sektorima, od hrane, pića, tiska do sektora trgovačkih lanaca. Drugo hrvatsko ime među “strancima” je Podravka grupa, jedna od vodećih prehrambenih i farmaceutskih kompanija u Hrvatskoj.

Međutim, među deset najvećih oglašivača u Hrvatskoj ipak su najzastupljenija svjetska imena poput tvrtki Procter & Gamble, Coca-Cola, L’Oreal i Reckitt Benckiser, piše portal. 

Komentirajte prvi

New Report

Close