Svjetska financijska kriza natjerala je gotovo sve kompanije na smanjenje marketinškog budžeta, međutim gledajući ljestvicu najvećih oglašivača stvari se nisu značajno promijenile u odnosu na 2011. godinu, piše portal Ja trgovac.
Deset najvećih oglašivača i dalje čine većinom velike inozemne kompanije, a među deset najvećih našla su se i dva domaća imena: na prvom mjestu nalazi se Agrokor, dok je na sedmom Podravka grupa, piše portal.
Agrokor je po potrošnji vodeći oglašivač u Hrvatskoj, što nije iznenađujuće s obzirom da se ova kompanija oglašava u najzastupljenijim sektorima, od hrane, pića, tiska do sektora trgovačkih lanaca. Drugo hrvatsko ime među “strancima” je Podravka grupa, jedna od vodećih prehrambenih i farmaceutskih kompanija u Hrvatskoj.
Međutim, među deset najvećih oglašivača u Hrvatskoj ipak su najzastupljenija svjetska imena poput tvrtki Procter & Gamble, Coca-Cola, L’Oreal i Reckitt Benckiser, piše portal.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu