Organizacija posla od kuće
ostanimo doma

Što sve možemo obaviti od kuće digitalnim kanalima?

Osim rada od kuće, digitalni kanali nude puno više mogućnosti, pa iz udobnosti vlastitoga doma, možemo obaviti i niz drugih korisnih stvari koje bismo inače obavljali čekajući na šalterima različitih poslovnica.

PD VL native tim
27. ožujak 2020. u 11:53
Foto: press

Stroge mjere u borbi protiv pandemije koronavirusa «preselile» su naše živote u četiri zida, za sada na neodređeno vrijeme. Iako to, na prvu, može zvučati zastrašujuće, borba za zdravlje na prvom je mjestu, pa moramo prihvatiti da nam se svakodnevica u potpunosti promijenila i prilagoditi se.

Osim rada od kuće, digitalni kanali nude puno više mogućnosti, pa iz udobnosti vlastitoga doma, možemo obaviti i niz drugih korisnih stvari koje bismo inače obavljali čekajući na šalterima različitih poslovnica.

Primjerice,  uz pomoć e-bankarstva, u svakom trenutku možemo pratiti stanje na računima, u nekoliko klikova platiti račune i obaviti mnoge druge transakcije. U sustavu E-građani možemo elektroničkim putem naručiti niz dokumenata i potvrda koje nam u nekoliko trenutaka stižu u Inbox elektroničke pošte, a elektroničkim putem možemo očitati plin, vodu ili struju.

Poželimo li predah od kuhanja, preko aplikacije možemo naručiti dostavu hrane koja i u doba karantene dobro funkcionira.

U ovo doba karantene, svi mrežni prometi su višestruko povećani, jer i poslovno i privatno komuniciramo u digitalnom svijetu. Stoga je za sve ove poslove najvažnije imati dobru internetsku vezu i niz kvalitetnih digitalnih usluga našeg teleoperatera. Primjerice, u Moj A1 aplikaciji korisnici mogu pratiti stanje svoje potrošnje, status svojih zahtjeva ili narudžbi, plaćati račune, aktivirati dodatne opcije, kupovati bonove, dijeliti višak MB s onima kojima trebaju, a u slučaju poteškoća s fiksnom uslugom mogu se obratiti Digitalnom tehničaru koji će na fiksnoj usluzi problem detektirati brzo i jednostavno i riješiti ga bez čekanja i nepotrebnih poziva. Na primjer, u slučaju spore brzine interneta ili loše slike na TV-u, korisnik u Moj A1 aplikaciji jednostavno pokrene Digitalnog tehničara koji detektira i ukloni problem ili ponudi upute kako da ga korisnik sam brzo i uspješno riješi. Digitalni tehničar rješava probleme od 0 do 24 na samo dva klika, osim u situacijama kada problem ne može riješiti, pa tada korisnik predaje zahtjev tehničkoj službi koja ga povratno kontaktira. Uz samostalno rješavanje tehničkih poteškoća pomoću Digitalnog tehničara, korisnik može sam postavljati i naprednije funkcionalnosti modema.

Usluga Status mojih zahtjeva omogućava pregled svih postavljenih zahtjeva prema A1 Hrvatska te informacija u kojem su statusu i kada će biti riješeni, poput aktivacije i prijenosa broja iz druge mreže, pritužbe, tehničke poteškoće, dostave pošiljke, reaktivacije nakon suspenzije te deaktivacije i povrata opreme.

A1 virtualni shop, prvi na regionalnom tržištu, inovativna je usluga kojom je, prema neovisnom međunarodnom mjerenju, najbolja fiksna i mobilna mreža omogućila korisniku da u stvarnom vremenu razgovara s djelatnikom, koji ga video vezom može provesti kroz virtualni shop, pokazati mu proizvode, predstaviti usluge i odmah mu odgovoriti na sva pitanja te mu pomoći u realizaciji kupnje.  Ova digitalna platforma objedinjuje live video, slanje poruka u stvarnom vremenu, glasovnu komunikaciju i chatbot funkcionalnosti u jednu uslugu, pa komunikacija postaje brža, neposrednija i interaktivnija, a korisniku se omogućuje personalizirano i poboljšano korisničko iskustvo. Proces kupnje u virtualnom shopu postaje brži i jednostavniji jer korisnik ne mora „lutati“ cjelokupnom ponudom, već prodajni djelatnik za njega lako pronalazi proizvod. Time štedi vrijeme za kupovinu, ali i vrijeme koje bi potrošio na put do fizičke poslovnice. Dakle, digitalne mogućnosti su mnogobrojne, a u ovom je razdoblju posebno važno da se tehnologija koristi tako da sve interakcije s korisnicima budu brže i jednostavne kako bismo svi zajedno što lakše prošli kroz trenutačno krizno razdoblje. Osim virtualnog shopa, i na A1 internetskim stranicama korisnik može bezbrižno kupovati uređaje, platiti račun, aktivirati usluge, počastiti sebe ili druge s bonom ili dodatnim gigama za surfanje. Sve to iz sigurnosti i udobnosti doma jer danas je više nego ikada važno biti povezan i za to je potrebna kvalitetna mobilna i fiksna infrastruktura.

Sadržaj je omogućio A1 Hrvatska.

New Report

Close