Stilski iskoraci iznjedrili titule kampanje i oglašivača godine

Autor: Marta Duić , 03. svibanj 2018. u 22:01
Iskon

Pametno isplaniranim kampanjama probijamo medijsko zagušenje, agencija oduševljava entuzijazmom.

Na ovogodišnjim Danima komunikacija , telekomunikacijska tvrtka Iskon Internet odnijela je pet nagrada, točnije četiri Ideje X, uključujući i onu za kampanju godine, brončani Effie i titulu Oglašivača godine.

“Iako suradnja s agencijom Señorom traje već četiri godine tijekom kojih smo realizirali osam velikih te niz manjih kampanja, agencija nas svaki put iznova iznenadi entuzijazmom, idejama i kreativnošću. S druge strane, oni obožavaju naš prijateljski pristup i i inteligentan humor kojem težimo u marketinškoj komunikaciji. Volimo Señor, oni vole nas i to je recept za uspjeh. Posebno smo ponosni na titulu Oglašivača godine jer spadamo u kategoriju srednje velikog oglašivača, no pametno isplaniranim i inovativnim kampanjama redovito uspijevamo probiti medijsko zagušenje”, objasnila je razloge prpoznatljivosti Iva Pregernik Jungić, voditeljica marketinških komunikacija u Iskon Internetu.

'MOKRI SAN' SVAKOG KLIJENTA

Slaže se s tim i Vanja Blumenšajn, kako sam za sebe kaže, ‘vrlo kreativni’ direktor agencije Señor, koji ističe da je suradnja s Iskonom svojevrstan fenomen jer je svaka kampanja dosad osvojila nagrade. Uz zlata, dvije su godine odnijeli i srebro u standardno jakoj telekom kategoriji.

– Posebno mi je drago što je titula oglašivača, u konkurenciji financijski puno jačih igrača, zasluženo otišla u ruke Iskonovaca. Nagrada je to za kontinuirano ulaganje u komunikaciju i dokaz da se i bez najvećih budžeta, s malo hrabrosti i povjerenja u agenciju može do velikih rezultata”, kaže Blumenšajn. Od dosadašnjih kampanja, i klijent i agencija suglasni su i oko favorita.

“Casting kampanja mi je jedna od najdražih. U formi anti-reklame koja ruši četvrti zid i otkriva pripreme za snimanje ‘prave’ reklame, a istovremeno ‘mokri san’ svakog klijenta, da celebrityji cijelo trajanje ponavljaju benefite tvoje ponude. Pametna, minimalistička ideja, vrhunski izvedena bez suvišnih dodataka i s odmakom od standarda”, objašnjava Blumenšajn. Zadovoljni glumcima, angažirali su ih i za aktualnu Iskon smart kampanju.

“Ovo su u pravom smislu glumačke reklame, koncept je okvir u kojem je moguće igrati se. Važno je što im je koncept i osobno ‘sjeo’, sve su to multi-nagrađivani glumci koji pametno biraju uloge pa su se ekstra potrudili da izvuku najbolje iz sebe. Mislim da se to i vidi”, ističe Blumenšajn. Kako kaže, pristup kampanjama se organski razvijao, a kada su počeli suradnju detektirali su kako Iskonovci uvijek nastoje svojim korisnicima ponuditi najinovativnije usluge.

“Tada smo izumili Iskon lab kao mjesto u kojem te ideje nastaju i definirali inovativnost kao glavnu vrijednost brenda koja se odražava u aspirativnom novom sloganu Ideje iz bliske budućnosti. Time smo udarili temelje budućim kampanjama u kojima nastojimo opravdati inovativnu komponentu brenda. Prvom smo kampanjom predstavili pozicioniranje koje se nastavilo do danas. Ono što volim zadnjih godina je trend započet s I bogati plaču, a nastavljen u Castingu – taj neki izlazak iz forme klasične reklame u realni život, uvijek s dozom smart humora. Kad pogledam unatrag, čini mi se da smo se dosad zagrijavali i da su prave stvari tek pred nama”, objašnjava Blumenšajn. Jedan od izazova koji su Iskonovci u startu stavili pred njih bila je visoka primijećenost reklama. “Fora radi fore i jeftine provokacije nisu naš stil, volimo da iza svega stoji ideja, a primijećenost proizlazi iz iznenađenja, humora ili nečeg što je publici relevantno. I bogati plaču spotovi snimljeni su mobitelom u jednom kadru, igrajući se s formatom izjava zaštićenih svjedoka. Šanse da ovakav stilski iskorak bude neprimijećen u reklamnom bloku bile su male, a nama još važnije, sve je bilo u službi ilustracije ‘teškog’ života Iskonovih tisućaša i prodajne poruke. Dozvoljavamo si žanrovske pomake jer biti inovativan znači istraživati i pokušati biti korak ispred. Konzistentnost je dobra zbog prepoznatljivosti, ali Iskon (a i Señor) želi biti konzistentno inovativan”, poručuje Blumenšajn.

SVE OPUŠTENIJI

Klasična granica klijent-agencija u ovoj suradnji gotovo i ne postoji, dobro se poznaju i funkcioniraju kao jedan velik tim.

“Ozbiljno shvaćamo zadatke i to u Iskonu prepoznaju pa su svakom novom kampanjom sve opušteniji, a to povjerenje i jest najveći uspjeh. Naravno, uvijek je tu i stvar senzibiliteta i vaganja što je najbolje za dugoročni image brenda i kratkoročne prodajne rezultate. Od početka smo uključeni u radionice u kojima raspravljamo o ciljevima, definiramo ponudu i sastavljamo brief po kojem nastaje kreativa. Naš zadatak nije bespogovorno se slagati s klijentom, nego postavljati pitanja, testirati razmišljanja i pronalaziti rješenja. Za kampanju I bogati plaču došli smo na prezentaciju s prijedlogom alternativnog propositiona, preokrenuli ponudu i Iskonovci su prihvatili našu sugestiju, a rezultat je zlatni Effie za prodajne rezultate. To se ne bi dogodilo bez otvorene komunikacije i spremnosti na brze reakcije”, zaključuje Blumenšajn.

Komentirajte prvi

New Report

Close