Na službenim stranicama Snježne kraljice objavili su kako “žičara Sljeme se neće koristiti na dane utrka za prijevoz gledatelja jer bi tako gledatelji došli na vrh Sljemena od kuda se moraju do natjecateljske staze najprije spuštati nizbrdo po strmim i zasniježenim stazama, a potom i penjati uzbrdo po tim istim stazama po noći, što bi bili vrlo naporno i opasno za gledatelje. Također Žičara Sljeme će biti zatvorena za posjetitelje na dane utrka 4. i 5.1.2023.”
Pitali smo Grad Zagreb te Ministarstvo prometa jesu li s time upoznati te za komentar te su iz Grada Zagreba pitanja proslijedili ZET-u. Oni su, pak, odgovorili da je žičara zatvorena na zahtjev organizatora, piše RTL.
“Žičara u dane utrke na traženje organizatora natjecanja, odnosno Hrvatskog skijaškog saveza, prevozi samo natjecateljice i prateće ekipe”, naveli su u svom odgovoru iz ZET-a.
S obzirom na to da je do prije nešto više od mjesec dana bilo pitanje hoće li žičara raditi zbog problema buke te hoće li se dobiti sve dozvole za rad do početka sljemenske utrke, pitali smo i Ministarstvo prometa o svemu.
Oni odgovaraju da su dali dozvole za rad žičare u okviru svoje nadležnosti. “Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture je, u okviru svoje nadležnosti, dalo dozvolu za rad Žičari Sljeme.”
Na sve su reagirali i iz Sindikata radnika javnog gradskog prijevoza Republike Hrvatske koji su je u svojem priopćenju nazvali “suludom”.
“Žičaru su građani Zagreba čekali godinama i sada kad bi ista bila u funkciji korisnicima, aktualna vlast na Sljeme i dalje šalje autobuse koji nisu predviđeni na brdske vožnje, znači uništava ih. Naravno, ti autobusi nedostajat će u svakodnevnim gradskim linijama”, priopćili su.
Još jednom su podsjetili kako žičara svojim radom ne može pokriti trošak njena održavanja te da je “suludo” ne uzeti novac kad se nudi prilika, da se očito ne štedi jer će Žičara Sljeme raditi u dvije smjene na danima utrke, a troškove će generirati i prijevoz gledatelja autobusima, plaćanje zaštitara i uključenih radnika.
“Sukladno takvim odlukama, naravno da neće biti novca za plaće podcijenjenih radnika ZET-a, neće biti novca za održavanje tramvaja i autobusa, za rezervne dijelove i slično”, navode u Sindikatu radnika javnog gradskog prijevoza
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu