Dizajniran kao malo selo, sa šetnicom, stablima, fontanama, klupama za odmor i dekorativnom rasvjetom, se više od 100 prodajnih prostora sa multinacionalnim brendovima koji su svoje proizvode svakodnevno nudili po cijenima sniženim i do 80 posto, trebao je biti projekt koji će privlačiti mase, podjseća Jutarnji list na outlet Svetu Helenu.
Nakon tri godine postojanja, outlet Sveta Helena, na početku autoceste Zagreb- Goričan, u kojeg su izraelski investitori uožili 27 milijuna eura, jednostavno je propao i od svibnja prošle godine zjapi prazan.
Spas za oživljenje tog projekta prema pisanju lista nudi Davor Štern, konzultant i naftaš, sa poprilično orginalnom idejom: trgovine neka se zamjene čelijama, posjetitelji neka budu osuđenici, prodavači neka budu pravosudni policajci, restoran i kafić neka postanu kantina i soba za druženje, a umjesto outleta, neka se zove Zatvor Sveta Helena!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu