Na Poslovnom uzletu grada Ludbrega brojni su poduzetnici, vlasnici OPG-ova, kao i svi ostali zainteresirani koji su se prijavili, imaju prilike sudjelovati na nekoliko besplatnih edukacija.
Edukacije na ovogodišnjem rujanskom ludbreškom Poslovnom uzletu tematski su vezane za tehnološke novitete poput cloud usluge i digitalnog marketinga namijenjenog poduzetnicima. Osim toga, polaznici edukacija Poslovnog uzleta dobili su mogućnost stjecanja i brušenja vještina poput izbjegavanja grešaka u pisanju kreditnih zahtjeva, zatim kako do novca iz projekata energetske učinkovitosti te povoljnog oglašavanja. Osim toga, moglo se saznati kako Hrvatska gospodarska komora može pomoći malim i srednjim poduzetnicima u njihovu poslovanju.
Edukacije održane na Poslovnom uzletu grada Ludbrega podijeljene su u dvije sesije, a održavale su se paralelno u tri dvorane u dvorcu Batthyany (Baćan). S početkom u 12 sati, otvorena je prva sesija edukacijom: "Što najviše muči male i srednje poduzetnike i kako HGK može pomoći", koju je vodio Ivan Božac iz Hrvatske gospodarske komore (HGK). Ovdje su predstavljene nove komorske usluge poput Tenderi HGK, Moj EU vaučer, Poduzetnik-izvoznik i mobilni timovi.
Nakon Komorine, uslijedila je edukacija "Imate problema u naplati potraživanja? Saznajte kako uz pomoć factoringa možete poboljšati likvidnost vaše tvrtke", koju je vodio Arsen Paro iz Az Factoringa. AZ Factoring-ovo iskustvo je korisno s obzirom da je riječ o kompaniji čiji važniji poslovni angažmani uključuju financiranje malih, srednjih i velikih poduzetnika iz područja domaćeg faktoringa i eskonta mjenica. U proteklih desetak godina putem Factor Chain International, najvećeg lanca faktora na svijetu, otvorili su korespondentne linije za financiranje hrvatskih izvoznika na tržišta Italije, Njemačke, Austrije, UK, Francuske, Slovenije, Slovačke, Rumunjske, Bugarske, Kine, Rusije.
Zatim je uslijedila edukacija "Kako se što bolje povezati i na najbolji način plasirati poljoprivredne proizvode na tržište te za sve to dobiti novac iz EU fondova?", s izlagačem Marinom Fakom iz Ministarstva poljoprivrede, te "Od mikrokredita uz CIP garanciju do EU projekta – kako do povoljnih sredstava za kreditiranje vašeg gospodarstva", koju je vodila Ivana Grahovac iz HBOR-a, a na kojoj je bilo najviše riječi o kreditiranju malog gospodarstva, turizma, potpora izvozu te financiranju Europskih strukturnih i investicijskih (ESI) projekata.
Posljednja edukacija u ovome nizu naslovljena je "Naučite pisati kreditni zahtjev koji će bankama biti neodoljiv", gdje je savjete davao Krešimir Delač iz Stimulusa, u suradnji s Privrednom bankom Zagreb. Iskustvo Krešimira Delača kao predavača vrijedno je s obzirom da već niz godina pruža edukacijske i savjetodavne usluge domaćim i stranim tvrtkama u području financija i razvoja poslovanja, s posebnim naglaskom na poslovnu (B2B) prodaju, te na njegov trenutni status u kojem je poslovno-tehnički evaluator u BICRO-u te mentor u programu Founder Institute iz Silicijske doline i na Business Plan Contest u organizaciji udruge eSTUDENT.
Nakon kratke pauze, u 14 je sati uslijedila druga serija edukacija koju je otvorio Ivan Serdarušić iz HUP-a, a kojoj je tema bila "EU fondovi – velika prilika za financiranje malog i srednjeg poduzetništva". Osim Serdarušića, polaznike su educirali i Krešimir Jusup iz Hrvatskog Telekoma s temom "Poslujte uspješno i kada niste u uredu sa Cloud uslugom", tijekom čijeg predavanja se moglo saznati odgovore na pitanja poput: što je uopće Cloud; kako korištenjem Clouda smanjiti troškove poslovanja; zašto je za vaše poslovne podatke Cloud sigurniji od tradicionalnih informatičkih rješenja; što znači dostupnost Cloud usluga za poslovanje i koje su koristi od njega.
Zatim, Sandro Lazarić iz Arbone, na temu "Digitalni marketing za poduzetnike i OPG-ove: osvojite tržište učinkovitim i povoljnim oglašavanjem na Googleu i Facebooku". Ususret mogućnostima koje razvoj tehnologije neminovno povlači za sobom, bilo je riječi prednostima online oglašavanje i pravilnom iskorištavanju njegovih potencijala. Na stvarnim se primjerima pojasnilo što treba sadržavati svaka web stranica, koje su mogućnosti Google AdWordsa, kako mjeriti uspješnost web-a pomoću Google Analyticsa, kada i za što koristiti Facebook oglašavanje.
Osim navedenog, trojica predavača, Vesna Bukarica, Sunčana Matić i Filip Brkljača, polaznicima su približili važnost energetske učinkovitosti edukacijom pod nazivom Osuvremenite svoje poslovanje i saznajte kako do potrebnog novca za energetsku učinkovitost. Predavači su polaznike uputili u sufinanciranja iz područja energetske učinkovitosti, te otvorene natječaje i javne pozive koji su interesantni poduzetnicima i građanima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_palacg]
Uključite se u raspravu